ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدام عضو سری گلکسی اس 20 مقاومت بیشتری دارد؟ [تماشا کنید]

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ از لحاظ جنس بدنه تفاوتی با یکدیگر ندارند و بنابراین باید به طور یکسان در برابر فرسودگی مقاومت کنند. ولی متأسفانه اینگونه نیست و ویدئوی جدیدی که از این سری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ از لحاظ جنس بدنه تفاوتی با یکدیگر ندارند و بنابراین باید به طور یکسان در برابر فرسودگی مقاومت کنند. ولی متأسفانه اینگونه نیست و ویدئوی جدیدی که از این سری منتشر شده نشان می دهد برای به دست آوردن مقاومت بیشتر، باید پول بیشتری هم خرج کرد.

شرکت SquareTrade که در زمینه تعمیر و بیمه گوشی فعالیت می کند، مقاومت گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و مدل اولترا را در زمینه های مختلف آزمایش کرد. این شرکت نتایج آزمایشات خود را در قالب ویدئو منتشر کرده که در ادامه ملاحظه می کنید:

آزمایشات این شرکت نشان می دهند که پرچمدار 999 دلاری سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 نسبت به دو مدل دیگر مقاومت کمتری دارد. این گوشی در تست سقوط، از ارتفاع حدوداً 1.82 متری رها شد و نمایشگرش در اولین مرتبه از کار افتاد. همچنین برخلاف مدل های پلاس و اولترا، نتوانست از تست خمش سربلند بیرون بیاید.

با اینکه احتمال سقوط این گوشی از ارتفاع تقریبا دو متری کم است، ولی با این حال به کاربران این هشدار را می دهد که گوشی هزار دلاری آنها در صورت سقوط از چنین ارتفاعی تقریباً از بین خواهد رفت.

تنها آزمایشی که گلکسی اس 20 موفق شد در آن امتیاز بالایی را کسب کند، تست غوطه ور شدن زیر آب بود که توانست به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

در تصویر زیر امتیاز نهایی تست خراب شدن سری گلکسی اس 20 را در ستون آبی رنگ مشاهده می کنید که امتیاز بالاتر به منزله ریسک خرابی بیشتر است:

جدول نتایج تست مقاومت خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ

نکته نا امید کننده اینکه گلکسی اس 20 در مقایسه با گلکسی اس 10 که سال گذشته به بازار عرضه شد، مقاومت کمتری دارد. سامسونگ هنوز تولید سری گلسی اس 10 را متوقف نکرده و تخفیف 150 دلاری را برای تمام مدل های این سری در نظر گرفته است؛ بنابراین شاید تصمیم منطقی این باشد که از خرید جدیدترین پرچمدار سامسونگ صرف نظر کرد و به سراغ نسل قبل رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی