ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ناتینگ فون 1
تکنولوژی

ناتینگ فون 1 در تست مقاومت چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد؟ [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything در ویدیو جدید خود به سراغ ناتینگ فون 1 رفته تا مقاومت آن را در برابر خراش، حرارت و خمش آزمایش کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

گوشی ناتینگ فون 1 چند هفته قبل به‌طور رسمی معرفی شد که طراحی منحصر‌به‌فرد و شفاف آن مورد توجه قرار گرفت. اخیرا همچنین ویدیو کالبدشکافی این دستگاه منتشر شده بود و حالا نوبت آن رسیده که این گوشی عجیب تحت آزمایش مقاومت قرار بگیرد تا دوام و ماندگاری آن نیز مشخص شود.

کانال یوتیوب JerryRigEverything این بار در جدیدترین ویدیو خود به سراغ گوشی ناتینگ فون 1 رفته است که می‌توانید ویدیو آن را در ادامه مشاهده کنید:

تست مقاومت ناتینگ فون 1

طبق معمول، آزمایش «زک نلسون» ابتدا با خراشیدن بدنه و نمایشگر دستگاه آغاز می‌شود. نمایشگر 6.55 اینچی این گوشی بر اساس مقیاس سختی موس، تا سطح 6 قابل مشاهده هستند و در سطح 7 عمیق‌تر می‌شوند. بنابراین دوربین سلفی دستگاه که در بالای سمت چپ آن قرار گرفته، هیچ آسیبی نمی‌بیند.

در حالی که نمایشگر این گوشی توسط کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد که در برابر اشیا تیز کاملا مقاوم باشد.

نلسون آزمایش خود را با تست حرارت ادامه می‌دهد. در این آزمایش هرچند روی نمایشگر ناتینگ فون 1 اثر حرارت به جا می‌ماند اما دستگاه بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد. در نهایت، نوبت به تست خمش دستگاه می‌رسد که ناتینگ فون 1 در این زمینه نیز عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. هرچند در برخی مواقع صدای کشیده شدن اجزای داخلی آن شنیده می‌شود، اما گوشی به کار خود ادامه می‌دهد و به عنوان مثال مانند وان پلاس 10 پرو از میان نصف نمی‌شود!

ناتینگ فون 1

گوشی میان رده ناتینگ‌ فون 1 به‌طور شگفت‌انگیزی، تست خمش نلسون را با موفقیت پشت سرگذاشت. حتی در چراغ‌های ال‌ای‌دی فانتزی روی پنل پشتی دستگاه نیز هیچ نشانه‌ای از شکستگی دیده نمی‌شود.

از جمله عوامل قابل‌توجهی که در این ویدیو به آن‌ها اشاره شد و در استقامت گوشی اهمیت زیادی دارند، می‌توان به پنل جلو و پشت دستگاه اشاره کرد که از گوریلا گلس 5 ساخته شده است. همچنین ناتینگ‌ فون 1 دارای قاب آلومینیومی است.

این گوشی هوشمند هم اکنون در برخی بازارها با قیمت پایه 399 پوند برای نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی