ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2؛ حذف نویز فعال و شارژدهی بیشتر

کمپانی آلمانی سنهایزر از ایرباد تماماً بیسیم مومنتوم True Wireless 2 رونمایی کرد. از مهم ترین تغییرات این مدل نسبت به نسل قبل می توان به اضافه شدن قابلیت حذف نویز فعال و شارژدهی بهتر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

کمپانی آلمانی سنهایزر از ایرباد تماماً بیسیم مومنتوم True Wireless 2 رونمایی کرد. از مهم ترین تغییرات این مدل نسبت به نسل قبل می توان به اضافه شدن قابلیت حذف نویز فعال و شارژدهی بهتر اشاره کرد.

ایرباد مومنتوم True Wireless 2 به لطف بهره مندی از باتری بهتر حالا می تواند تا 7 ساعت شارژدهی داشته باشد که در صورت استفاده از کیس شارژ، تا 28 ساعت افزایش پیدا می کند. سنهایزر می گوید مشکل زود خالی شدن باتری که نسل قبلی این ایرباد با آن مواجه بود را رفع کرده و استفاده از تراشه بلوتوثی جدید سبب شده تا مشکلات مربوط به تلف شدن انرژی از بین بروند.

بزرگترین تغییر ایرباد مومنتوم True Wireless 2 نسبت به نسل قبل، پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال است. قابلیت Transparent Hearing همچنان وجود دارد و به کمک اپلیکیشن می توان میزان صدای ورودی به گوشی ها را تنظیم کرد.

میکروفون های این محصول به فناوری پیشرفته شکل دهی پرتو (Beamforming) مجهز شده اند که به گفته سنهایزر صداهای مزاحم محیطی را کاهش داده و صدای کاربر را تقویت می کند.

سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 از بلوتوث 5.1، رمزگذاری پیشرفته صوتی (AAC) و استانداردهای AptX پشتیبانی می کند. گواهی IPX4 نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و این یعنی ایرباد جدید سنهایزر تا حدی در برابر پاشیده شدن آب مقاومت می کند.

هدفون مورد بحث از قابلیتی به نام Smart Pause بهره می برد که در صورت خارج کردن ایرباد از گوش پخش موزیک را متوقف کرده و با قرار دادن دوباره آنها، ادامه آهنگ را پخش می کند.

به کمک اپلیکیشن Smart Control می توان کارهای مختلفی از جمله تنظیم اکولایزر و شخصی سازی تاچ کنترل ها را انجام داد.

ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 از ماه آوریل با قیمت 300 دلار در رنگ مشکی به بازار عرضه می شود. رنگ سفید این محصول نیز در آینده روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی