ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعطیلی کارخانه‌های سامسونگ و ال جی در هند به دلیل شیوع کرونا

سامسونگ و ال جی در پی درخواست مقامات رسمی کشور هندوستان، کارخانه‌های خود در این کشور را به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل کردند. البته به نظر می‌رسد که این تعطیلی دائمی نبوده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

سامسونگ و ال جی در پی درخواست مقامات رسمی کشور هندوستان، کارخانه‌های خود در این کشور را به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل کردند. البته به نظر می‌رسد که این تعطیلی دائمی نبوده و به طور موقت انجام می‌شود.

به عنوان مثال، سامسونگ اعلام کرده که کارخانه‌ خود در شهر نویدا واقع در شمال ایالت اوتار پرادش را از امروز تا پس فردا تعطیل می‌کند. اما احتمالا بعد از این تاریخ مجددا به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا هندی‌ها مشکلی در تأمین قطعات و تولید نداشته باشند.

گفتنی است که این کارخانه با تولید بیش از 120 میلیون محصول در سال بزرگترین کارخانه ساخت گوشی غول تکنولوژی کره به شمار می‌‌آید. اما این فقط کارخانه‌های مستقر در هند سامسونگ نبوده‌اند که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

سامسونگ چندی پیش کارخانه واقع در شهر گومی کره جنوبی را هم با مشاهده ابتلای چند تن از کارگران به کرونا ویروس، به طور کامل تعطیل کرد. همچنین در پی این ماجرا تولید گوشی‌های سامسونگ در کشور ویتنام هم موقتا به حالت تعلیق درآمد.

اما به غیر از سامسونگ، رقیب سنتی این شرکت یعنی ال جی نیز به دستور دولت هند دو کارخانه تولید محصولات خانگی خود در شهرهای نویدا و پونا را تعطیل کرده است. همچنین یکی از مؤسسات تحقیقاتی ال جی در کره جنوبی هم با تأیید ابتلای چند تن از محققان به کرونا، کاملا به حالت تعلیق درآمد.

تا این لحظه که مشغول خواندن خبر هستید 338036 نفر از مردم سراسر دنیا به کووید-19 مبتلا شده‌اند. هر چند در بعضی کشورها از جمله چین و کره جنوبی، شاهد کاهش آمار مبتلایان طی روزهای اخیر بوده‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی