ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 13.4
نرم افزار و اپلیکیشن

اپل iPadOS و iOS 13.4 را منتشر کرد؛ پشتیبانی از ترک‌پد و اموجی‌های جدید

اپل با انتشار iOS 13.4 و iPadOS 13.4 پشتیبانی کامل از موس و ترک پد، به اشتراک گذاری پوشه های iCloud Drive و چندین اموجی را در اختیار کاربرانش قرار دارد. پشتیبانی از موس و ترک پد بدون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

اپل با انتشار iOS 13.4 و iPadOS 13.4 پشتیبانی کامل از موس و ترک پد، به اشتراک گذاری پوشه های iCloud Drive و چندین اموجی را در اختیار کاربرانش قرار دارد.

پشتیبانی از موس و ترک پد بدون شک مهمترین قابلیت در نسخه جدید iPadOS است که هفته گذشته و حین معرفی مدل های جدید آیپد پرو رونمایی شده بود. هرچند پشتیبانی موس در iPadOS 13.0 به شکل محدودتری ارائه شده بود اما در نسخه 13.4 از اساس تغییر کرده و به بلوغ کامل رسیده است. تمامی آیپدهایی که به iPadOS 13.4 به روز شده اند از این قابلیت پشتیبانی می کنند و اپل از سازگاری آنها با Magic Mouse 2، Magic Trackpad 2 و همچنین موس و ترک پد شرکت های ثالث خبر داده است.

یکی دیگر از قابلیت های مهم در نسخه جدید iPadOS و iOS امکان به اشتراک گذاری پوشه های iCloud Drive از طریق لینک است؛ قابلیتی شبیه به آنچه دراپ باکس پیش از این ارائه کرده و به کاربر اجازه می داد محتوای پوشه را با دیگران به اشتراک بگذارد. این ویژگی هم قرار بود با iOS 13 از راه برسد اما تا حالا به تاخیر افتاده بود.

iOS 13.4

اپل علاوه بر قابلیت های مذکور ۹ استیکر اموجی جدید را هم منتشر کرده و با پیاده سازی برخی تغییرات در رابط کاربری اپ Mail احتمال حذف تصادفی ایمیل ها را به حداقل رسانده است. بهینه سازی تجربه کاربری در آرکید، پیش بینی متن حین تایپ عربی و رفع برخی باگ ها هم از دیگر مزایای  iOS 13.4 و iPadOS 13.4 هستند.

کمپانی کوپرتینویی در کنار این دو سیستم عامل watchOS 6.2 را هم آپدیت کرده تا امکان خرید درون برنامه ای را در اپ های Watch به کاربر بدهد این نسخه در کنار رفع برخی باگ ها در پخش موزیک، پشتیبانی از ECG و شناسایی ریتم نامنظم قلب را در اختیار کاربران ساکن ترکیه، شیلی و نیوزلند قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۶ فروردین ۱۳۹۹

    بی نظیری تو!
    توی این بحران هنوز هم متعهد به مشتریانش هست?

مطالب پیشنهادی