ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ناوگان حمل و نقل عمومی تهران متوقف می‌شود؛ احتمال تمدید تعطیلات تا آخر فروردین

ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران در جدیدترین مصوبات خود ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از جمله مترو و اتوبوس‌های شهری را تعطیل کرد. مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم از آغاز تعطیلی بوستان‌ها خبر داده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۱

ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران در جدیدترین مصوبات خود ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از جمله مترو و اتوبوس‌های شهری را تعطیل کرد. مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم از آغاز تعطیلی بوستان‌ها خبر داده است.

سرویس‌های حمل و نقل عمومی با توجه به تراکم جمعیت و تعداد بالای مسافران یکی از محتمل مکان‌ها برای شیوع ویروس کرونا هستند و بر همین مبنا تعداد سفرهای تهرانی‌ها با مترو در ماه گذشته به شدت کاهش یافته بود تا حدی که سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش ۸۰ درصدی درآمد مترو خبر داد.

اواخر اسفندماه «پرویز حناچی»، شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی مترو اعلام کرده که تصمیم گیری در این باره باید با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا صورت گیرد و حالا ستاد کرونای استان تهران رای به تعطیلی مترو و اتوبوس های شهری داده است. تهران نخستین شهری نیست که برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدام به تعطیلی مترو می‌کند و شیراز و مشهد به ترتیب در ۲۲ و ۲۵ اسفندماه این سرویس را از دسترس خارج کرده بودند.

راه اندازی شبکه های 3G و 4G موبایل در متروی تهران توسط ایرانسل

ستاد مدیریت کرونا همچنین خواستار بسته شدن خروجی شهر تهران بر روی خودروهایی شده که با تردد غیرضروری مانع از مهار ویروس کرونا می‌شوند. از دیگر مصوبات این ستاد باید به استفاده از سامانه سفر برگ شهرداری تهران برای انجام سفرهای ضروری، تمدید تعطیلات دستکم تا ۱۵ فروردین و احتمالا تا آخر ماه جاری و همچنین ممنوع شدن تردد همه خودروها به خارج از تهران به استثنای ماشین های حامل سوخت، امدادی و خدماتی اشاره کرد.

از سوی دیگر به گفته «غلامحسین محمدی»، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران پس از درخواست دولت برای تعطیلی بوستان ها دستور اجرای اینکار به شهرداران مناطق ابلاغ شده است و تا اطلاع ثانوی درب‌های ورود و پارکینگ کلیه بوستان‌های محصور بسته شده و در بوستان های دیگر یگان‌های حفاظت شهرداری و نگهبانان مانع ورود شهروندان به پارک خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • feri1024
    feri1024 | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    در عمرم اولین باره که از تعطیلات بدم میاد.

  • Tiesto
    Tiesto | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    مدرسه رفتن تو اونقدرم واجب نیست مطمئنا

مطالب پیشنهادی