ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

اوراکل می‌خواهد با «سیستم یادگیری درمانی» روند کشف درمان کرونا را سرعت ببخشد

«لری الیسون»، بنیانگذار اوراکل و «سفرا کتز» مدیرعامل این شرکت، به کارمندان خود اعلام کرده‌اند برای تسریع در روند پیدا کردن درمان کرونا، ابزارهای ابری در اختیار دولت ایالات متحده آمریکا قرار می‌دهند. اوراکل یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

«لری الیسون»، بنیانگذار اوراکل و «سفرا کتز» مدیرعامل این شرکت، به کارمندان خود اعلام کرده‌اند برای تسریع در روند پیدا کردن درمان کرونا، ابزارهای ابری در اختیار دولت ایالات متحده آمریکا قرار می‌دهند.

اوراکل یک ابزار به نام «سیستم یادگیری درمانی» را برای این هدف توسعه داده. این ابزار امکان ثبت واکنش داروها به ویروس کرونا را برای پزشکان و بیماران فراهم می‌کند. بنابراین می‌توان توسط این ابزار اطلاعات واقعی در سراسر جهان را جمع‌آوری کرد تا درمان کارآمدی برای این ویروس کشف شود.

سیستم یادگیری درمانی به عنوان ابزار جمعیتی برای ارزیابی درمان‌ها و داروهای مختلف که توسط پزشکان و بیماران مورد استفاده قرار گرفته، کاربرد دارد. این اطلاعات که منابع آن‌ها ناشناس باقی می‌مانند، به صورت رایگان توسط بخش سلامت، خدمات انسانی، آژانس‌های سلامتی ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها قابل استفاده خواهند بود.

اطلاعات جمع‌آوری شده جایگزین آزمایش‌های بالینی نمی‌شود، اما سازمان‌ها را درباره درمان‌هایی که در سراسر جهان صورت می‌گیرد، مطلع می‌کند. یکی از اهداف اصلی این ابزار اوراکل، کمک به پزشکان برای اطلاع از کارآمدی داروهای ضد مالاریا مانند هیدروکسی کلروکین در درمان کووید-19 است.

اوراکل

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، «دونالد ترامپ» به علت تایید کارآمدی این داروها در روند درمان، مورد انتقاد قرار گرفته است. متخصصان برجسته مانند مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده آمریکا، دکتر «آنتونی فاوچی» به این موضوع اشاره کرده‌اند که برای تایید ایمنی و اثربخشی این داروها، باید آزمایشات بالینی انجام شود.

ابزارهای ابری اطلاعات ضروری را جمع‌آوری می‌کنند تا امکان پاسخگویی به چندین سوال مهم مانند اینکه کدام دارو و با چه دوزی در درمان و یا جلوگیری از شیوع کووید-19 موثر هستند، فراهم کنند.

اوراکل یکی از شرکت‌های مطرح فناوری محسوب می‌شود که با دولت ایالات متحده آمریکا همکاری می‌کند. در حقیقت بنیانگذار و مدیرعامل این کمپانی از حامیان ترامپ هستند و تلاش دارند برای عبور از بحران کرونا، به دولت کمک کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی