ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رویداد مایکروسافت
تکنولوژی

شیوع کرونا؛ تمام رویدادهای مایکروسافت تا تابستان ۱۴۰۰ آنلاین برگزار می‌شوند

به دنبال شیوع ویروس کووید-19 مایکروسافت هم به جمع دیگر کمپانی هایی پیوسته که قصد دارند رویدادهای آتی خود را به شکل آنلاین برگزار کنند. کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده برای کل سال مالی 2021 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

به دنبال شیوع ویروس کووید-19 مایکروسافت هم به جمع دیگر کمپانی هایی پیوسته که قصد دارند رویدادهای آتی خود را به شکل آنلاین برگزار کنند.

کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده برای کل سال مالی 2021 قصد دارد بسیاری از رویدادهای داخلی و خارجی خود را به طور آنلاین برگزار کند. باید اشاره کنیم که سال مالی 2021 این کمپانی از ماه جولای 2020 آغاز و به ژوئن 2021 (به عبارتی از تابستان امسال تا ابتدای تابستان سال 1400) ختم می شود. در این صورت انتظار می رود این رویدادها شامل Ignite 2020 ،Ignite The Tour ،MVP Summit 2021 و بیلد 2021 باشند.

یک سخنگوی مایکروسافت هم تایید کرده که دیگر رویدادهای این کمپانی که قرار بوده تا انتهای سال 2020 برگزار شوند هم به شکل دیجیتال هستند. در بیانیه رسمی مایکروسافت آمده است:

«ما از فرصت تجربه پلتفرم جدید استقبال می کنیم تا برای شرکا، مشتریان و توسعه دهندگان خود بالاترین کیفیت تجربه دیجیتال را فراهم کنیم».

رویداد مایکروسافت

مایکروسافت همچنین اطلاعات وب سایت رویداد Ignite 2020 را به روز کرده و به یک رویداد دیجیتال در ماه سپتامبر تغییر داده است.

زمانی که در مورد رویدادهای نیمه اول سال 2021 (به عبارتی نیمه دوم سال مالی 2021 مایکروسافت) سوال شده، این شرکت در پاسخ گفته که به ارزیابی دورنمای رویدادها ادامه می دهد و در حال حاضر تنها می تواند اطلاعات گفته شده را ارائه دهد.

مایکروسافت در حال حاضر رویداد MVP Summit 2020 را که قرار بود در ماه گذشته میلادی در سیاتل برگزار شود، لغو کرده است. علاوه بر این کنفرانس بیلد 2020 توسعه دهندگان در ماه مه در سیاتل و کنفرانس شرکای اینسپایر 2020 نیز  لغو شد. به طور معمول رویدادهای بیلد 5000 شرکت کننده دارد. در رویدادهای اینسپایر و Ignite هم به ترتیب 40 هزار و 25 هزار نفر شرکت می کنند. هر سه رویداد لغو شده مذکور در سال جاری قرار است به شکل آنلاین برگزار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی