ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

روش هیوندای برای حمایت از مشتریان در مبارزه با شیوع کرونا

این روزها تعداد زیادی از کشورها مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند. حتما می دانید که بهترین روش فعلی برای مقابله با این ویروس شکستن زنجیره انتقال و قرنطینه سازی است، به همین جهت در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰

این روزها تعداد زیادی از کشورها مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند. حتما می دانید که بهترین روش فعلی برای مقابله با این ویروس شکستن زنجیره انتقال و قرنطینه سازی است، به همین جهت در بعضی مناطق ممنوعیت هایی برای تردد و حضور شهروندان در سطح شهر تعیین شده است.

شرکت هیوندای موتور به منظور کمک به شرایط موجود، تصمیم گرفته تمام وارانتی های محصولات خود را که در طول بحران ویروس کرونا به پایان برسند، تمدید کند. این خودروساز کره ای اعلام کرده همه تولیداتش در اقصی نقاط جهان مشمول این طرح شده و بیش از 1.21 میلیون خودرو در 175 کشور مختلف را در بر می گیرد.

هیوندای

در ایالات متحده وارانتی 5 ساله یا 60 هزار مایل (96 هزار کیلومتر) کارکرد و همچنین وارانتی 10 ساله یا 100 هزار مایلی (160 هزار کیلومتر) پیشرانه چنانچه بین ماه های مارس و ژوئن منقضی شوند، تا 30 ژوئن اعتبار خواهند داشت.

در دیگر کشورها، وارانتی مدل هایی که بین ماه های مارس و ژوئن تمام می شود، به مدت سه ماه دیگر تمدید خواهد شد. البته مدت این طرح بسته به کشور می تواند متفاوت باشد.

هیوندای موتور می خواهد با اتخاذ این تصمیم، به نوعی خیال مشتریان خود را راحت کرده و در زمان قرنطینه و اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی به کمک مشتریان خود بشتابد. بد نیست اشاره کنیم یکی از عوامل موفقیت هیوندای و کیا در سال های اخیر، خدمات پس از فروش گسترده و پشتیبانی طولانی مدت بوده است.

با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 بسیاری از خودروسازان نمایندگی ها و حتی خطوط تولید خود را به طور موقت تعطیل کرده اند. اما در رابطه با خدمات پس از فروش و سرویس دهی محصولات، آنها سیاست های متفاوتی را دنبال می کنند.

برای نمونه هیوندای معتقد است کارگاه های مربوط به تعمیر و خدمات نگهداری از خودرو باید کماکان به کار خود ادامه دهند، چرا که سرویس های آنها حیاتی تلقی می شوند. همانگونه که چند روز پیش به اطلاعتان رساندیم، ولوو هم تصمیم گرفته با سرویس Valet به یاری مشتریان و مالکین محصولات خود برود.

شایان ذکر است تا لحظه نگارش این مطلب بیش از 1.2 میلیون نفر در سرتاسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده و متاسفانه نزدیک به 65 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. طبق آمار فعلی ایالات متحده با حدود 311 هزار مبتلا و 8500 جان باخته بیشترین ضربه را از بیماری کووید-19 خورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی