ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

تصویر لو رفته از احتمال عرضه آیفون 12 در چهار مدل خبر می‌دهد

تصویری که به تازگی لو رفته از احتمال عرضه آیفون 12 در چهار مدل و در پاییز سال جاری میلادی خبر می دهد. «جان پراسر» (Jon Prosser) از افشاگران دنیای فناوری تصویری در توییتر منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

تصویری که به تازگی لو رفته از احتمال عرضه آیفون 12 در چهار مدل و در پاییز سال جاری میلادی خبر می دهد.

«جان پراسر» (Jon Prosser) از افشاگران دنیای فناوری تصویری در توییتر منتشر کرده که ظاهراً عرضه آیفون 12 در چهار مدل را تأیید می کند. بر اساس پست این افشاگر امسال دو مدل پایه در سایزهای 5.4 و 6.1 اینچی خواهیم داشت و مدل پرو نیز با نمایشگر 6.1 اینچی روانه بازار خواهد شد.

تصویر لو رفته عرضه آیفون 12 در چهار مدل را تأیید می کند

در این تصویر مدل گرانقیمت تر یعنی آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی هم به چشم می خورد. افشاگر مورد بحث می گوید تمام مدل های آیفون 12 به چیپست A14 بایونیک مجهز خواهند شد تا از استانداردهای شبکه 5G پشتیبانی کنند.

آیفون 12 پرو و مدل پرو مکس قابلیت های بیشتری را به ارمغان خواهند آورد و شایعه شده مثل آیپد پرو 2020 از اسکنر لایدار (LiDAR) برخوردار خواهند بود. این اسکنر کنار دوربین های عریض، فوق عریض و تله فوتو قرار خواهد گرفت. مدل های پایه آیفون 12 اما دوربین دوگانه خواهند داشت و از این اسکنر بی بهره خواهند بود.

شایعه شده مدل های پایه آیفون 12 فریم آلومینیومی دارند و مدل های پرو و پرو مکس فریمی از جنس فولاد ضد زنگ خواهند داشت که مقاومت بیشتری دارد. یکی از نکاتی که با دیدن این تصویر می توان به آن پی برد، کوچک تر شدن ناچ است و به نظر می رسد اپل بالاخره تصمیم گرفته سایز این بریدگی را کاهش دهد. اخیراً تصویر دیگری از طرح آیفون 12 در توییتر فاش شد که این گوشی را با ناچ کوچکتر نشان می دهد:

تا پیش از شیوع ویروس کرونا انتظار می رفت اپل همانند سنت هر ساله آیفون 12 را در فصل پاییز روانه بازار کند. ولی متأسفانه با بحرانی که شیوع این ویروس به وجود آورده، احتمال تأخیر در عرضه آیفون های جدید وجود دارد و حتی ممکن است عرضه آنها به سال آینده موکول شود.

اما پراسر عقیده دیگری دارد؛ به گفته او چون تولید نمونه اولیه آیفون 12 نهایی شده، این گوشی به احتمال زیاد همین امسال روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sajad.dh
    sajad.dh | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

    همه چیز عالیه فقط یه چیزی میمونه آیفون 11 پرو مکس با صفحه 6.5 اینچی وفریم فولادی وزنش هنوزم که هنوزه از گوشی هایی که داره معرفی میشه بیشتره که نسبتا هم زیاده (البته گوشی های گیمینگ سنگین هم داریم) حالا فکر کنید با سایز بزرگتر و همون کیفیت چی از آب درمیاد? ?

مطالب پیشنهادی