ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم و سریال رایگان در اپلیکیشن مایکت در ایام قرنطینه خانگی

پلتفرم مایکت برای همراهی با پویش مردمی «در خانه بمانیم» امکان پخش ویدیوهای رایگان را در اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم کرده است. مایکت قصد دارد این طرح را تا آخر فروردین‌ماه ادامه دهد و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

پلتفرم مایکت برای همراهی با پویش مردمی «در خانه بمانیم» امکان پخش ویدیوهای رایگان را در اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم کرده است. مایکت قصد دارد این طرح را تا آخر فروردین‌ماه ادامه دهد و ممکن است که در صورت استقبال کاربران آن را تمدید کند.

«کمیل کمال»، مدیرفنی مایکت در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که هم‌اکنون در صفحه اصلی اپلیکیشن مایکت، ویدیوهای متنوع و گوناگونی برای کاربران تهیه شده که همگی آن‌ها طی همکاری دو جانبه پلتفرم مایکت و لنز ایرانسل گردآوری شده است.

او اعلام می‌کند که مایکت مدتی است که پخش ویدیو را در این پلتفرم آغاز کرده‌ و فعلا نگاه Marketplace به آن دارد: «در حال حاضر همکاری ما با لنز ایرانسل محقق شده و محتواهایی که در این پلتفرم موجود است در اپلیکیشن مایکت نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. به زودی قصد داریم با دیگر VODها نیز همکاری خود را ادامه دهیم و بخش محتوای ویدیویی مایکت را قوی‌تر کنیم.»

کمال می‌گوید آنها در این پویش تنها به محتوای ویدیویی بسنده نکرده‌اند و کتاب‌های صوتی و آنلاین را نیز با همراهی طاقچه در این طرح قرار داده‌اند: «کتاب‌های صوتی و آنلاین اما بخاطر شرایط فنی خاصی که برای مطالعه و گوش دادن آنها وجود دارد و همچنین حفظ کپی رایت این آثار، در خود پلتفرم مایکت قابل پخش نیستند. در واقع کاربر با انتخاب این نوع آثار، به اپلیکیشن طاقچه هدایت شده و می‌تواند محتوای مورد نظر خود را از آنجا تهیه کند.» لازم به ذکر است که کتاب‌های صوتی و آنلاین موجود در این طرح الزاما رایگان نیستند.

مدیر فنی مایکت اظهار دارد که این طرح فعلا تا پایان فروردین ماه پیش خواهد رفت و آنها قصد دارند در صورت استقبال کاربران، آن را تمدید نمایند. او به دیجیاتو می‌گوید که ایام شیوع کرونا و قرنطینه خانگی مردم موجب شده که حجم استفاده از برنامه‌های رایگان مایکت توسط کاربران به شدت بالا برود و فروش بازی‌ها و برنامه‌ها نیز به رشد قابل توجهی دست پیدا کند: «هرچند فعلا آمار دقیقی از میزان این رشد مشخص نیست و آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سونیا پارسی
    سونیا پارسی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    مایکت بهترینه

مطالب پیشنهادی