ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد 2
موبایل

سامسونگ احتمالا از شیشه فوق نازک در نمایشگر گلکسی فولد ۲ استفاده می‌کند

سامسونگ بهمن ماه سال قبل از اولین گوشی تاشو دنیا با شیشه فوق العاده نازک (UTG) رونمایی کرد و شایعاتی در مورد استفاده از این شیشه در گلکسی فولد ۲ به گوش می رسید. طبق ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

سامسونگ بهمن ماه سال قبل از اولین گوشی تاشو دنیا با شیشه فوق العاده نازک (UTG) رونمایی کرد و شایعاتی در مورد استفاده از این شیشه در گلکسی فولد ۲ به گوش می رسید. طبق گزارشات، کمپانی کره ای در مورد استفاده از شیشه فوق العاده نازک یا پلاستیک در نمایشگر این محصول بر سر دوراهی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره‌ای ETNews، سامسونگ قصد دارد از شیشه فوق العاده نازک برای محافظت از نمایشگر گلکسی فولد ۲ استفاده کند و در صورتی که مشکلی در آن مشاهده شد، از پلی آمید شفاف استفاده کند. به کارگیری شیشه فوق العاده نازک وزن گوشی را بالا می برد و سامسونگ به طور فعالانه به دنبال جلوگیری از این مورد است. همچنین گفته می شود شیشه فوق العاده نازک نمایشگر را شکننده تر می کند.

گلکسی فولد ۲

سامسونگ تولید انبوه گلکسی فولد ۲ را از اواسط ماه آینده آغاز خواهد کرد و از آن در ماه اوت و همزمان با گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می کند. این گوشی از نمایشگر ۸ اینچی یا ۷.۷ اینچی Infinity O بهره مند است که نسبت به نمایشگر ۷.۳ اینچی گلکسی فولد بزرگ تر شده است.

تا پیش از این شایعه شده بود گلکسی فولد ۲ با قلم اس پن روانه بازار می شود، ولی گزارشات جدید حاکی از آنند که این گوشی با قلم استایلوس به دست خریدار نمی رسد.

بر اساس شایعات و گزارشاتی که به تازگی منتشر شده اند، گلکسی فولد ۲ احتمالاً نمایشگر خارجی بزرگ تر با ناچ U شکل خواهد داشت و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، اندروید ۱۰، پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین چهارگانه با ماژولی مشابه با گلکسی اس ۲۰ اولترا، به بازار عرضه خواهد شد. احتمال عرضه مدل 4G با قیمت پایین تر نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

    زیباست ، ولی میتونست بهتر باشه
    + کاش از دوربین اس ۲۰ اولترا استفاده میکرد ، و چندتا دوربین سلفی میگذاشت ، سامسونگ تو دوربین سلفی زیبا عمل نکرد ...

مطالب پیشنهادی