ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام به رابط کاربری نسخه دسکتاپ مرورگر اپرا اضافه شد

اپرا پس از اضافه کردن تلگرام و واتساپ به رابط کاربری مرورگر خود، اینستاگرام را نیز به رابط کاربری جدیدترین نسخه دسکتاپ اضافه کرده است. حالا می‌توان با یک کلیک روی نوار کناری این مرورگر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

اپرا پس از اضافه کردن تلگرام و واتساپ به رابط کاربری مرورگر خود، اینستاگرام را نیز به رابط کاربری جدیدترین نسخه دسکتاپ اضافه کرده است. حالا می‌توان با یک کلیک روی نوار کناری این مرورگر به سرعت به صفحه اصلی، استوری و پیام های خصوصی اینستاگرام دسترسی پیدا کرد.

شرکت اپرا در گذشته و با اضافه کردن پلتفرم‌های محبوب مثل واتساپ، فیسبوک مسنجر و تلگرام به نوار کناری مرورگر خود تلاش کرده تا دسترسی کاربران به شبکه‌های اجتماعی را آسان تر کند تا آن‌ها دیگر نیازی به باز کردن چندین تب یا دانلود افزونه‌ها نداشته باشند.

این شرکت متوجه شده است که کاربران در دوران کرونا و قرنطینه بیشتر از گذشته از اپلیکیشن‌های پیام رسان در نوار کناری مرورگر اپرا استفاده می‌کنند. حالا که اینستاگرام بیشتر قابلیت‌های اپلیکیشن مثل دایرکت و لایو استریم را به نسخه وب آورده، شرکت اپرا تصمیم گرفته است تا اینستاگرام را نیز به نوار کناری نسخه جدید مرورگر خود اضافه کند.

با دانلود نسخه جدید مرورگر اپرا می‌توان آیکون اینستاگرام را در نوار کناری آن دید و از این جا به بعد کارها به آسانی انجام می‌شوند. کاربر کافیست تا وارد اکانت خود شده و به صفحه اصلی این برنامه، پیام‌ها و استوری دسترسی پیدا کند.

قابلیت دیگری که به نسخه جدید اضافه شده، «ورک اسپیس» (Workspaces) نام دارد و به کاربر اجازه می‌دهد تا پروژه‌های مختلف اعم از کاری یا شخصی را در یک صفحه مدیریت کند. این قابلیت که ماه فوریه معرفی شد، از نوار کناری مرورگر هم قابل دسترسی است و کاربر از طریق آن می‌تواند تب‌ها را در حداکثر پنج ورک اسپیس گروه بندی کند. علاوه بر این امکان شخصی سازی آیکون‌ها و نام آن‌ها وجود دارد.

سال گذشته میلادی شرکت اپرا اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه نسخه PC مرورگر اپرا با رشد ۱۱ درصدی، به ۶۸ میلیون نفر رسیده است. تا ماه مارس سال جاری میلادی نیز تعداد کاربران فعال ماهانه این مرورگر به ۷۳ میلیون نفر رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • esmiz
    esmiz | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اپرا خیلی خیلی خوب داره عمل می کنه

  • Sakaei
    Sakaei | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اپرا رو واقعا قبول دارم چه از نظر سرعتش چه رابط کاربریش و چه اقدام خلاقانه اش در اجازه دادن دسترسی کاربران به افزونه های کروم

    • amir169
      amir169 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

      رابط کاربریش بهترینه

  • peyman57
    peyman57 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اپرا واقعن خوبه . جدای ازین افزونه جدید، قابلیت ادبلاکش محشره. من ادبلاک خودش+ ادگارد+ پاپ بلاکر نصب کردم تقریبا 90 درصد تبلیغات رو حذف کرده. یوتیوب که کلا هیچ تبلیغی نیست دیگه. خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی