ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریتوییت با دیدگاه
نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر مشاهده ریتوییت‌های با دیدگاه را ساده‌تر می‌کند

توییتر در حال آزمایش قابلیتی است که تعداد دفعات «بازنشر با دیدگاه» یک توییت را نمایش می‌دهد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد محتوای این ریتوییت‌ها را نیز به صورت یکپارچه مشاهده کند. توییتر از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

توییتر در حال آزمایش قابلیتی است که تعداد دفعات «بازنشر با دیدگاه» یک توییت را نمایش می‌دهد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد محتوای این ریتوییت‌ها را نیز به صورت یکپارچه مشاهده کند.

توییتر از ابتدای معرفی همیشه سادگی را در اولویت خود قرار داده و به همین خاطر در قسمت پایین هر توییت سه گزینه لایک، بازنشر، و ثبت دیدگاه دیده می‌شود. با کلیک روی بازنشر دو گزینه برای ریتوییت با و بدون دیدگاه نمایش داده می‌شود. گاهی اوقات یک پست خاص در توییتر جنجالی شده و بسیاری دیدگاه خود درباره آن را به صورت بازنشر با کامنت منتشر می‌کنند. این موارد در بخش ریتوییت‌ها نمایش داده نمی شود حالا اما توییتر در حال آزمایش قابلیتی است که مشاهده این دیدگاه‌ها را به صورت یکپارچه میسر می‌کند.

چندین کاربر این شبکه اجتماعی با انتشار اسکرین شات‌هایی از فعال شدن قابلیت نمایش مجزای ریتوییت‌های ساده و با دیدگاه در نسخه iOS خبر داده‌اند. رابط کاربری این قابلیت برای کاربران مذکور با هم تفاوت دارد بنابراین شکی نیست که توییتر در حال آزمایش است و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

امکان مشاهده بازنشرهای با دیدگاه همین حالا هم وجود دارد و بدین منظور کافی است لینک توییت مورد نظر را در نوار جستجو وارد کنید. با این حال قابلیت جدید این کار را به مراتب آسانتر خواهد کرد.

ریتوییت با دیدگاه

تغییرات موقت رابط کاربری به دفعات در توییتر آزمایش شده اما تنها موارد محدودی به صورت ثابت ارائه شده‌اند، بنابراین بعید نیست هرگز شاهد ارائه دائمی این ویژگی نباشیم.

علاوه بر این کاربران «Jane Manchun Wong»، که در زمینه مهندسی معکوس اپ دستی بر آتش دارد نیز هفته گذشته از وجود قابلیتی به نام «نقل قول-شمار» خبر داده بود که مشاهده توییت‌های کوت شده را تسهیل می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی