ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ‌پی
تکنولوژی

اچ‌پی از کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen با پردازنده‌های نسل دهم اینتل رونمایی کرد

اچ‌پی جدیدترین کامپیوترهای گیمینگ خود از سری اومن را با نام‌های 25L و 30L معرفی کرد. این محصولات از طراحی جدیدی بهره می‌برند و در مقایسه با گذشته، مشخصات فنی قدرتمندتری دارند. طراحی این کیس‌ها ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

اچ‌پی جدیدترین کامپیوترهای گیمینگ خود از سری اومن را با نام‌های 25L و 30L معرفی کرد. این محصولات از طراحی جدیدی بهره می‌برند و در مقایسه با گذشته، مشخصات فنی قدرتمندتری دارند.

طراحی این کیس‌ها در مقایسه با گذشته بهبود یافته، البته هنوز اچ‌پی برای آن‌ها چراغ‌های LED درنظر گرفته که می‌توانید رنگ آن‌ها را تغییر دهید. علاوه بر زیبایی، تغییرات در طراحی باعث مدیریت بهتر دمای قطعات این محصولات نیز می‌شود. در حالی که بدنه این کامپیوترها به رنگ مشکی است، کاربران به پنل‌های شیشه‌ای و همچنین یک فن همراه با چراغ در جلوی کیس دسترسی دارند.

اچ‌پی اومن 25L با قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که البته با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانید به نسخه‌های قدرتمندتر این دستگاه دست پیدا کنید. در مدل پایه امکان سفارش پردازنده اینتل Core i5-10400 یا AMD Ryzen 5-3500 برای کاربران وجود دارد. در بخش کارت گرافیک نیز اچ‌پی برای شما دو گزینه را درنظر گرفته و می‌توانید از میان انویدیا GeForce GTX 1650 و AMD Radeon RX 5500 یکی را انتخاب کنید. این دستگاه همچنین به ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD وسترن دیجیتال بلک مجهز شده. انرژی موردنیاز این سیستم توسط یک پاور ۵۰۰ واتی کولر مستر تامین می‌شود.

اچ‌پی

اگر به دنبال کیس بزرگتر و مشخصات فنی قدرتمندتر هستید، به سراغ اچ‌پی اومن 30L بروید. این محصول در نسخه پایه قیمتی برابر با ۱۱۹۹.۹۹ دلار در آن به پردازنده AMD Ryzen 5-3600، کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700XT، رم و حافظه SSD یکسان با مدل 25L دست پیدا می‌کنید. مدل دیگر این کامپیوتر گیمینگ به پردازنده اینتل Core i5-10600K و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1660 Ti مجهز شده که البته قیمتی برابر با ۱۲۹۹.۹۹ دلار دارد.

مدل گران‌تر اچ‌پی اومن 30L به پردازنده اینتل Core i7-10700K، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 Super، حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده و قیمتی برابر با ۱۹۹۹.۹۹ دلار دارد. منبع تغذیه این مدل نیز در مقایسه با نسخه‌های دیگر بهبود پیدا کرده و کاربران به کولر مستر ۷۵۰ واتی پلاتینیوم دسترسی پیدا می‌کنند. کامپیوترهای گیمینگ جدید اچ‌پی از امروز به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سلام دوستان یه کیس خوب معرفی کنم کیس گرین هیوا ،،،بسیار عالی و باکیفیت

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

      Green Hiwa باکیفیت خوش قیمت با امکانات و بسیار شکیل

مطالب پیشنهادی