ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فتوشاپ کمرا
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Photoshop Camera؛ لذت عکاسی با جادوی ادوبی

آخرین باری که خبری از فتوشاپ کمرا به گوش رسید آبان ماه سال گذشته بود و کم کم داشتیم این محصول را فراموش می‌کردیم که ادوبی چند روز پیش و در اقدامی غافلگیرانه، آن را از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

آخرین باری که خبری از فتوشاپ کمرا به گوش رسید آبان ماه سال گذشته بود و کم کم داشتیم این محصول را فراموش می‌کردیم که ادوبی چند روز پیش و در اقدامی غافلگیرانه، آن را از فاز بتا خارج و به طور رسمی منتشر کرد. اپلیکیشن جدید ادوبی آمده که به قول مدیر ارشد فناوری‌های این شرکت «جادوی فتوشاپ» را به دوربین گوشی‌های شما بیاورد.

فتوشاپ کمرا (یا به اختصار PsC) یک اپلیکیشن عکاسی و ویرایش تصویر با محوریت هوش مصنوعیست؛ محصولی قدرت گرفته از تکنولوژی Sensei AI ادوبی که به عکس‌هایتان منظره‌ای جادویی می‌دهد و آن‌ها را به شکل و شمایلی درمی‌آورد که اپ‌های دیگر نمی‌توانند. مبنای کار، فیلترهای هوش مصنوعی هستند که روی عکس‌هایتان می‌افتند و بعدا می‌توانید روی تک تک جزئیات آن‌ها کار کنید.

فتوشاپ کمرا

هوش مصنوعی ادوبی چهره‌ها و پس‌زمینه تصاویر شما را تشخیص می‌دهد و فیلترها نقش تغییر و دگرگونی این المان‌ها را به عهده می‌گیرند. مثلا اگر در کادر شما آسمانی ابری قرار بگیرد، فتوشاپ کمرا با تشخیص این پس‌زمینه می‌تواند این منظره دلگیر و تاریک را به یک ماه فانتزی روشن و نقره‌ای مزین کند که ستاره‌ها دور و برش را چراغانی کرده‌اند. چهره‌ها هم می‌توانند دستخوش یک سری تغییرات جذاب قرار بگیرند.

مثلا فیلتری هست که شما را به یک کاراکتر کمیک بوکی تبدیل می‌کند که می‌توانید شدت آن را هم به طور دستی تنظیم کنید. در این حد که پس‌زمینه چقدر کمیک بوکی باشد و سایه‌ها و رنگ‌ها و بافت‌ها در چه حد و اندازه‌ای باشند. تعدادی از این فیلترها از ابتدای کار آزاد هستند اما یک سری دیگر را باید از فروشگاه ادوبی دانلود کنید. اما از آنجا که با نسخه 1.0 اپلیکیشن مواجهیم، تنوع فیلترها هنوز خیلی زیاد نیست هر چند که خوشبختانه همین تعداد موجود کاملا رایگان هستند.

فتوشاپ کمرا در اصل برای عکاسی با این فیلترها طراحی شده، و این یعنی موقع تصویربرداری می‌توانید تأثیر آن‌ها را به طور زنده روی شات نهایی‌تان ببینید. فوق‌العاده است، نه؟ دوست داشتیم اینطور باشد، ولی «هنوز» اینطور نیست. به محض این که روی فیلتر زنده‌ای سوییچ می‌کنید، فتوشاپ کمرا در اثر سنگینی پردازش فیلترها به شدت کند می‌شود و لگ شدیدی می‌بینید که روی تجربه کاربری‌تان تأثیر منفی بزرگی می‌گذارد.

فتوشاپ کمرا

قبول داریم که اپلیکیشن در نسخه 1.0 به سر می‌برد، اما انتظارمان از محصولی که نام «ادوبی» را با خودش به یدک می‌کشد خیلی بیشتر از این‌هاست. اگر چه بسیاری از کاربران به فتوشاپ کمرا نمره کامل داده‌اند ولی افراد زیادی هم هستند که تجربه کاربری اپلیکیشن رضایتشان را جلب نکرده که امیدواریم ادوبی هر چه سریع‌تر با ارائه آپدیت مشکلات را به حداقل برساند.

البته برای کنار آمدن با مشکل کندی اپ یک راهکار موقت وجود دارد. می‌توانید یک عکس در حالت نرمال بگیرید و بعدا فیلترها را رویش اعمال کنید. در این حالت تنظیمات ویرایش عکس بیشتری هم در اختیار دارید و به غیر از فیلترها می‌توانید روی نسبت تصویر و روشنایی و کنتراست و موارد دیگر هم کار کنید. حتی اگر فتوشاپ اکسپرس را روی گوشی نصب داشته باشید، PsC می‌توانید خروجی‌هایش را مستقیما به فتوشاپ اکسپرس منتقل کند تا ادامه ویرایش را از آنجا انجام بدهید.

ادوبی اعلام کرده که به مرور زمان فیلترهای بیشتری به PsC اضافه می‌کند که بعضی از آن‌ها (مثل فیلتر فعلی بیلی آیلیش) طی همکاری با هنرمندان و افراد مشهور طراحی خواهند شد. نکته مهم اینجاست که به لطف یادگیری ماشین، PsC به مرور زمان و استفاده بیشتر توسط کاربران بهتر و بهتر می‌شود و خروجی‌های بهتری را تحویل‌تان می‌دهد.

بنابراین اگر دوست دارید در پیشرفت این اپلیکیشن سهیم باشید شاید بد نباشد همین حالا آن را نصب کنید و بازخوردهایتان را برای ادوبی بنویسید. فتوشاپ کمرا کاملا رایگان است و می‌توانید از لینک‌های زیر برای دانلود اپلیکیشن اقدام کنید.

Adobe Photoshop Camera

Adobe Photoshop Camera

سازنده: .Adobe Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 214 / 94 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محمدغلامی
    محمدغلامی | ۷ تیر ۱۳۹۹

    سلام من اس ۱۰ پلاس دارم نصب کردم موقع کار کردن گوشی بشدت در عرض چند ثانیه داغ میکنه به اندازه ای که وقتی گوشی تو دستمه سریعا گرماشو احساس کردم!
    برنامه خیلی سنگینه یا مشکلی داره ...

  • sadeq
    sadeq | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    من گوشیم ردمی نوت هشت معمولی هست
    تو گوگل پلی نوشته بود روی دستگاه شما نصب نمیشه
    ولی از جای دیگه دان کردم و داره کار میکنه

  • امین بیگ‌زاده
    امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

    رفقا اگه با مشکل ساپورت نشدن گوشی تو گوگل پلی مواجه شدید، لطفا از لینک کمکی استفاده کنید.

    • Reza
      Reza | ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

      خب کجاست اون لینک کمکی ، میذاری بی زحمت؟

      • امین بیگ‌زاده
        امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

        عزیز لینک کمکی متاسفانه تو اپلیکیشن دیجیاتو نمایش داده نمیشه. مقاله رو تو سایت باز کنید لینک کمکی هست.

        ولی در هر صورت لینک این هستش:

        https://www.apkmirror.com/apk/adobe/adobe-photoshop-camera/adobe-photoshop-camera-1-0-release/adobe-photoshop-camera-1-0-android-apk-download/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی