ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P40 پرو، جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو [تماشا کنید]

هواوی P40 پرو سرانجام وارد کشورمان شد تا بازار موبایل ایران شاهد حضور غول عکاسی دیگری باشد. پس از موفقیت های قابل توجه هواوی P30 پرو در بخش عکاسی، حالا نسل جدید سری P این شرکت با چیپست قدرتمند Kirin 990 5G و نمایشگر 90 هرتزی از راه رسیده تا جانشینی شایسته برای نسل قبل باشد. در این ویدیو نگاه کوتاهی به این گوشی جذاب هواوی خواهیم داشت.

همان طور که دیدید داخل جعبه نسبتاً سنگین هواوی P40 پرو خبر خاصی نیست و شاهد هدفون USB-C، کابل شارژ مخصوص و سوپرشارژر 40 واتی هواوی هستیم که حداکثر خروجی خود را با ولتاژ 10 ولت و جریان 4 آمپر تولید می کند. طبیعیست که برای سوپرشارژ باید کابل مخصوص هواوی را استفاده کنید.

وزن نسبتاً زیاد گوشی از همان ابتدا توجه شما را جلب می کند. این گوشی با فریم آلومینیومی و بدنه شیشه ای 209 گرم وزن دارد که به جثه نسبتاً کوچک دستگاه نمی خورد. جالب است بدانید P40 پرو پلاس با همین ابعاد و بدنه سرامیکی 17 گرم سنگین تر است.

در کنار کیفیت ساخت عالی P40 پرو ویژگی های دیگری نیز خودنمایی می کنند. نمایشگر گوشی تقریباً تمام پنل جلو را به خود اختصاص داده و هر چهار طرف آن خمیده است. حفره کپسولی بزرگ که میزبان دوربین های سلفی و دیگر سنسورهاست، کمی توی ذوق می زند. فریم گوشی هم در لبه ها به سمت نمایشگر کشیده شده تا مقاومت بدنه در برابر ضربه ها را کمی افزایش دهد.

پشت گوشی شاهد ماژول مستطیلی و بزرگ دوربین هستیم که بیش از 2 میلیمتر بیرون زدگی دارد و چهار دوربین را در خود جای داده است. طراحی کلی ماژول دوربین کمی بهتر از گلکسی S20 اولتراست اما نمی توان آن را با واژه «زیبا» توصیف کرد. سه دوربین اصلی واید، تله فوتو و اولتراواید که با همکاری شرکت آلمانی لایکا طراحی و مهندسی شده اند، مجموعه کاملی از امکانات عکاسی و فیلمبرداری را در اختیار شما می گذارند.

نمایشگر 90 هرتزی نیز یکی دیگر از نقاط قوت اصلی هواوی P40 پرو محسوب می شود که اگرچه به صفحه 120 هرتزی گلکسی S20 اولترا نمی رسد، ولی تجربه بصری کم نظیری را فراهم می کند. البته اختلاف بین حالت 60 و 90 هرتز به اندازه ای که انتظار داشتیم محسوس نیست.

به زودی می توانید بررسی کامل هواوی P40 پرو را در دیجیاتو مطالعه کنید. اگر سؤالی در مورد این گوشی دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • amirsadatshirazy
    amirsadatshirazy | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    کلا دیجیاتویی ها با سامسونگ کلاهبردار میونشون بهتره شرکتی که سه ماه قبل تحریمها به صورت خود جوش برای خو شیرینی امریکاییا از ایران رفت البته اقتصاد ۱۴ دنیا به شدت به امریکا و حمایتش وابسته است بر خلاف چین یا زاپن یا المان که اقتصادهای دوم تا چهارمم ، بیشتر از اینم از کره توقعی نداشتیم و اما منو ببخشید ،راجب گوشی هواوی پی۴۰ واقعا شما با یک.غول بی شاخ و دم طرف هستین اینو من نمیگم اکثرییت منتقدین حرفه ای دنیا اینو میگن بخصوص از لحاظ کیفییت و استحکام و قدرت یک گوشی واقعا حرفه ای

    • darksider
      darksider | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

      اره راست میگییه غول هستش که انگار دست و پاش و قطع کرده باشن چون بدون gms فقط شبیه به یه اسباب بازی که فقط تو چین قابل استفاده است میمونه

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

      مطمئنی غول بی شاخ و دم صفت مثبتیه؟ ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.