ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از نسل جدید ورک‌استیشن‌های MSI؛ تجهیز به نسل دهم پردازنده‌های اینتل

کمپانی MSI که در زمینه تولید سخت افزار گیمینگ و لپ‌تاپ‌های قدرتمند شناخته می‌شود، نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری W را با تجهیز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرد. ورک استیشن MSI WS66 با تجهیز ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

کمپانی MSI که در زمینه تولید سخت افزار گیمینگ و لپ‌تاپ‌های قدرتمند شناخته می‌شود، نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری W را با تجهیز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرد.

ورک استیشن MSI WS66 با تجهیز به انواعی از پردازنده‌های نسل دهم تا مدل Core i9 و تا ۶۴ گیگابایت رم، قابلیت حمل و عملکرد بالا را در طراحی باریک، و رنگ جت-بلک ارائه می‌کند. باتری ۹۹.۹ واتی جای‌گذاری شده هم عمر ترکیبی ۹ ساعته را برای این لپ‌تاپ به ارمغان آورده است. این ورک استیشن ۱۵.۶ اینچی تنها ۱۹ میلی‌متر ضخامت داشته و ضمن همراهی با کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX سری سه تا پنج، ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد.

MSI

نسخه بازطراحی شده MSI WS75 که به عنوان اولین ورک استیشن 4K mini-LED شناخته می‌شود که با تجهیز به پردازنده‌ای مشابه، تا ۳۲ گیگابایت رم ارائه کرده و با کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX و نمایشگری ۱۷.۳ اینچی می‌تواند یکی از گزینه‌های شایسته بازار برای متخصصین و طراحان اتوکد باشد. عمر باتری این مدل هم با وجود نمایشگر بزرگ ۸ ساعت است و از تکنولوژی HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. البته نباید از وزن ۲.۴ کیلوگرمی آن صرف نظر کرد.

دو مدل WF75 و WF65 هم دیگر گزینه‌های ورک استیشن قابل خریداری از کمپانی MSI هستند که با پردازنده‌ای مشابه، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم و کارت‌های گرافیک سری Quadro انویدیا، به ترتیب نمایشگرهایی ۱۷.۳ اینچی و ۱۵.۶ اینچی عرضه شده‌اند. این دو مدل هم از باتری با عمر قابل توجه هفت ساعت کار مداوم برخوردار هستند.

مجموعه ورک‌استیشن‌های قابل حمل MSI با تجهیز به نسل جدید پردازنده‌های اینتل، در زمینه عملکرد پانزده درصد بهره‌وری بیشتر از خود ارائه خواهند داد. این خانواده از لپ‌تاپ‌ها مورد تایید و توصیه بزرگ‌ترین شرکت‌های مهندسی نرم افزار، معماری، رسانه، اتومبیل و شبیه‌سازی مانند «وکتورورکس»، «گرافیسافت»، «اتودسک»، «Type3»، «داسالت»، «زیمنس»، «ادوبی»، «انسیس» و غیره هستند.

این لپ‌تاپ‌های قدرتمند با توجه به تجهیزات نیرومندشان قیمت نسبتا بالایی هم دارند. طبق اعلام رسمی MSI مدل WF65 با قیمت ۱۲۵۰ دلار، مدل WS75 با قیمت ۲۸۰۰ دلار، مدل WS66 با قیمت ۲۵۰۰ دلار، و مدل WF75 با قیمت ۲۲۰۰ دلار قابل خریداری خواهند بود. تمام این ورک‌استیشن‌ها در حال حاضر از طریق آمازون در دسترس هستند، به جز مدل WS66 که معلوم نیست چه زمانی راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی