ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش

چطور روی اپلیکیشن‌ها و فایل‌های گوشیمان پسورد بگذاریم؟

گنجینه‌ای از اطلاعات شخصیمان را در گوشی‌های هوشمندمان که پسورد ندارند حمل می‌کنیم. هرروز به نقاط شهر سفر می‌کنیم و از گوشی هوشمندمان در هر زمان و مکان استفاده می‌کنیم. حتی پیش می‌آید که به ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۰

گنجینه‌ای از اطلاعات شخصیمان را در گوشی‌های هوشمندمان که پسورد ندارند حمل می‌کنیم. هرروز به نقاط شهر سفر می‌کنیم و از گوشی هوشمندمان در هر زمان و مکان استفاده می‌کنیم. حتی پیش می‌آید که به دیگران اجازه دهیم از آن استفاده کنند، بدون در نظر گرفتن این که ممکن است اطلاعات ارزشمندمان در معرض خطر قرار بگیرند. اهمیت محافظت از این اطلاعات شخصی طی چند وقت گذشته آنقدر پررنگ شده که کمپانی‌های مختلف تصمیم گرفته‌اند کنار برای جلوگیری از انتشار این اطلاعات، از نوعی قفل‌های پیش‌فرض استفاده کنند.

این دسته از قفل‌ها به شما اجازه می‌دهند روی برنامه‌ها و فایل‌های شخصیتان قفل بگذارید تا از این پس اگر کسی خواست واردشان شود، با یک لایه محافظتی روبه‌رو شود. در این ویدیو گوشی‌های هوشمند سه برند اندرویدی سامسونگ، شیائومی و هواوی را کنار اپل انتخاب کردیم. به ترتیب سراغ هرکدام می‌رویم و توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید با استفاده از تنظیمات و امکانات پیش‌فرض گوشی، روی اپلیکیشن‌ها و فایل‌هایتان پسورد بگذارید.

برای مشاهده ویدیو با کیفیت بالا از یوتیوب دیجیاتو کلیک کنید

اما ممکن است امکانات این پسوردها انتظارات شما را برآورده نکنند. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید خیالتان راحت باشد. می‌توانید آزادانه سری به دنیایی از اپلیکیشن‌هایی بزنید که این کار را برایتان انجام می‌دهند. این دسته از اپلیکیشن‌ها قابلیت‌های متنوع و جالبی دارند. برای مثال اگر فردی قصد ورود به اپلیکیشن‌های قفل شده را داشته باشد و پسورد را اشتباه وارد کند، برنامه مورد نظر از او عکس می‌گیرد و آن را برایتان ایمیل می‌کند.

حتی می‌توانید از انواع و اقسام ارورهای مختلف برای گمراه کردن دیگران استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این دسته از اپلیکیشن‌های پسورد گذاری صددرصد امنیتتان را تامین نمی‌کنند و راه‌های زیادی برای دور زدنشان وجود دارد. به شرطی که کاربر مورد نظر از علم و هوش بالایی برای از کار انداختن این پسوردها برخوردار باشد. در این ویدیو همراهمان باشید تا به شما راه‌های مختلف پسورد گذاشتن روی اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها را آموزش دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی