ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوین بیس و جلوگیری از ارسال ۲۸۰ هزار دلار بیت کوین به حساب هکرهای توییتر

هفته گذشته چندین حساب توییتر با هدف دریافت بیت کوین هک شدند. اخیرا صرافی «کوین بیس» اعلام کرده از ارسال بیت کوین توسط ۱۱۰۰ مشتری به حساب هکرها جلوگیری کرده است. بیش از ۱۰۰ حساب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰

هفته گذشته چندین حساب توییتر با هدف دریافت بیت کوین هک شدند. اخیرا صرافی «کوین بیس» اعلام کرده از ارسال بیت کوین توسط ۱۱۰۰ مشتری به حساب هکرها جلوگیری کرده است.

بیش از ۱۰۰ حساب توییتر در حمله هفته گذشته هک شدند و در میان آن‌ها حساب افراد مطرحی مانند بیل گیتس، اوباما و جو بایدن و حتی شرکت‌هایی مانند اپل وجود داشتند، البته در این میان حساب توییتری رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ هک نشد. به گفته توییتر، هکرها برخی از کارکنان این شبکه اجتماعی را برای استفاده از سیستم‌های داخلی و ابزارها برای دسترسی به حساب‌ها متقاعد کرده بودند.

اخیرا فوربس در گزارشی اعلام کرده که کوین بیس و سایر صرافی‌های ارزدیجیتال موفق به توقف ارسال بیت کوین به حساب هکرها شده‌اند. صرافی کوین بیس گفته از تراکنش‌های بیش از ۱۰۰۰ مشتری خود جلوگیری کرده که ارزش آن‌ها نزدیک به ۲۸۰ هزار دلار بوده است. پیش از اینکه آدرس بیت کوین هکرها در لیست سیاه این صرافی قرار بگیرد، ۱۴ کاربر آن موفق به ارسال بیت کوین با ارزش ۳۰۰۰ دلار شده بودند. سخنگوی کوین بیس در این زمینه اعلام کرده:

«پس از اینکه متوجه کلاهبرداری شدیم، تنها در چند دقیقه تراکنش‌ها را مسدود کردیم.»

کوین بیس

در حمله هفته گذشته حساب صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند «بایننس» و «Gemini» نیز هک شدند. مدیر ارشد فناوری اطلاعات کوین بیس به فوربس گفته که پس از توییت این حساب‌ها متوجه این حمله شده‌اند. به نظر می‌رسد صرافی‌ها با مسدودسازی تراکنش‌ها مانع از ارسال تعداد زیادی بیت کوین به حساب هکرها شده‌اند و آن‌ها نتوانسته‌اند به هدف اصلی خود دست پیدا کنند.

تا به امروز توییتر اطلاعات زیادی درباره حمله هفته گذشته منتشر کرده است. به گفته این شبکه اجتماعی، ۱۳۰ حساب هک شده و با ۴۵ حساب توییت ارسال شده است. هکرها توانسته‌اند اطلاعات ۸ حساب را دانلود کنند، البته هیچ کدام از آن‌ها حساب رسمی نبوده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی