ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از لپ تاپ Modern 14 با جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD رونمایی کرد

لپ‌ تاپ‌ جدید MSI از راه رسید. خریداران می‌توانند لپ تاپ Modern 14 را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۴۰۰۰ و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 سفارش دهند. این لپ ‌تاپ در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

لپ‌ تاپ‌ جدید MSI از راه رسید. خریداران می‌توانند لپ تاپ Modern 14 را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۴۰۰۰ و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 سفارش دهند.

این لپ ‌تاپ در رنگ مشکی و سنگ کبود وارد بازار می‌شود و همچنین وزن کمی دارد. این محصول با پردازنده‌های متنوعی فروخته می‌شود و فرقی نمی‌کند طرفدار تراشه‌های اینتل یا AMD باشید چرا که می‌توانید لپ ‌تاپ جدید MSI را با یکی از جدیدترین پردازنده‌های این شرکت‌ها سفارش دهید.

بالاترین نسخه این دستگاه به پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 مجهز شده که در مقایسه با نسل گذشته تا ۱۰ درصد عملکرد بهتری دارد. MSI به بهبود ۱۸ درصدی عملکرد این لپ ‌تاپ در برنامه‌هایی مانند «لایت روم» اشاره می‌کند. پردازنده AMD رایزن ۴۰۰۰ مورد استفاده در لپ تاپ Modern 14 نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و مصرف انرژی بهینه‌ای دارد.

لپ تاپ Modern 14

خریداران می‌توانند لپ تاپ Modern 14 را با پردازنده‌های اینتل Core i7-10510U، اینتل Core i5-10320U و Core i3-10100U یا تراشه‌های AMD رایزن 7 4700U و رایزن 5 4500U سفارش دهند. این محصول به رم DDR4 مجهز شده و می‌توان آن را با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم تهیه کرد.

MSI برای این محصول خود در بالاترین نسخه کارت گرافیک MX350 را درنظر گرفته که تا ۲.۵ برابر عملکرد سریع‌تری نسبت به جدیدترین گرافیک‌های مجتمع در زمینه ویرایش تصاویر و ویدیو دارد، البته امکان سفارش آن را کارت گرافیک MX330 نیز وجود دارد.. وزن این لپ ‌تاپ به ۱.۳ کیلوگرم می‌رسد که می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.

لپ تاپ Modern 14

شارژدهی این لپ ‌تاپ به ۱۰ ساعت می‌رسد و آداپتور آن در مقایسه با آداپتورهای مرسوم در بازار ۳۸ درصد سبکتر و ۱۹ درصد کوچکتر است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای بوده که در زمان باز کردن نمایشگر، یک زاویه ۵ درجه‌ای برای کیبورد ایجاد می‌شود.

صفه نمایش این لپ ‌تاپ حاشیه‌های کمی دارد و می‌توان تا ۱۸۰ درجه آن را باز کرد. این دستگاه از ویژگی اشتراک‌گذاری صدای «Nahimic»‌ بهره می‌برد که امکان پخش صدا توسط دو هدفون بلوتوثی به صورت همزمان را فراهم می‌کند. لپ تاپ Modern 14 به یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، دو پورت USB 2.0، پورت HDMI و درگاه کارت حافظه مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ARMEEN
    ARMEEN | ۶ مرداد ۱۳۹۹

    ARMEEN

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

    قیمت صد

مطالب پیشنهادی