ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از آیپاد تاچ مشکی؛ گجتی که هرگز به دست کاربران نرسید

اخیرا تصاویری از نسل اول آیپاد تاچ با رنگ مشکی براق مشابه با مک پرو ۲۰۱۳ منتشر شده است. اپل این نسخه از دستگاه خود را وارد بازار نکرد. حساب توییتری «DongleBookPro» ادعا کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

اخیرا تصاویری از نسل اول آیپاد تاچ با رنگ مشکی براق مشابه با مک پرو ۲۰۱۳ منتشر شده است. اپل این نسخه از دستگاه خود را وارد بازار نکرد.

حساب توییتری «DongleBookPro» ادعا کرده که نمونه اولیه آیپاد تاچ از پوشش یکسان با مک پرو ۲۰۱۳ بهره می‌برد و می‌توانست تبدیل به اولین محصول اپل با پنل پشتی مشکی براق شود. مک پرو با بدنه مشکی براق و طراحی استوانه‌ای در کنفرانس WWDC 2013 معرفی شد و بخاطر سبک طراحی خود، به صورت غیر رسمی با نام مک پرو «سطل زباله» شناخته می‌شد.

اولین نسل آیپاد تاچ در سپتامبر ۲۰۰۷ عرضه شد و تا به امروز نسل‌های مختلف آن وارد بازار شده‌اند. دستگاه موجود در تصاویر جدید که روی پنل پشتی آن لوگوی اپل به چشم نمی‌خورد، ظاهرا تفاوت‌های زیادی با محصول نهایی که اپل وارد بازار کرد، ندارد. این دستگاه دارای بخش پلاستیکی در گوشه بالایی سمت چپ خود است و به کانکتور ۳۰ پینی مجهز شده و همچنین دکمه قفل دارد.

اپل در نهایت طراحی آینه‌ای را انتخاب کرد که مشابه آیپدهای موجود در بازار بود. این سبک طراحی به علت حساسیت آن به خط و خش، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. علاوه بر طراحی آینه‌ای، بدنه مشکی براق مورد استفاده در آیفون ۷ نیز مورد انتقاد قرار گرفت و اپل به کاربران نسخه «جت بلک» این گوشی هوشمند توصیه کرد از قاب استفاده کنند، البته سایر نسخه‌های این دستگاه با چنین مشکلی مواجه نشدند.

آیپاد تاچ

اپل پنل پشتی با رنگ مشکی براق را در چندین محصول خود آزمایش کرد که می‌توان به آیفون 3G، آیفون ۷، نسخه «اسپیس بلک» اپل واچ و مک پرو ۲۰۱۳ اشاره کرد. تنها محصول اپل که هم اکنون با رنگ مشکی براق به فروش می‌رسد، اپل واچ با بدنه فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم است و این شرکت فروش سایر دستگاه‌های خود با این سبک طراحی را متوقف کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی