ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گوشی تاشوی سرفیس Duo فاش شد؛ ارزان‌تر از رقبا

طی ماه‌های اخیر شایعات و افشاگری‌های بسیار زیادی در رابطه با گوشی هوشمند تاشوی مایکروسافت که با نام سرفیس Duo شناخته می‌شود به گوش رسیده، و حالا قیمت این محصول فاش شده است. طبق گزارش‌ها ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

طی ماه‌های اخیر شایعات و افشاگری‌های بسیار زیادی در رابطه با گوشی هوشمند تاشوی مایکروسافت که با نام سرفیس Duo شناخته می‌شود به گوش رسیده، و حالا قیمت این محصول فاش شده است. طبق گزارش‌ها این موبایل ۱۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که نسبت به رقبا مانند گلکسی زد فولد ۲ به مراتب ارزان‌تر است.

کاربری به اسم «SamsungBloat» در توییتر ضمن انتشار رندرهایی حاوی لوازم جانبی موبایل هوشمند تاشوی سرفیس Duo مایکروسافت، قیمت مدل پایه آن را ۱۴۰۰ دلار اعلام کرده است. بدون شک قیمت پایین‌تر این گوشی در قیاس با مدل‌های مشابه حاضر در بازار، به خاطر قابلیت‌ها و امکانات کمتر آن است.

به عنوان مثال محصول جدید مایکروسافت دوربین قدرتمند و به خصوصی ندارد، نمایشگر بیرونی برای آن تعبیه نشده و نمایشگر داخلی نیز حاشیه بسیار زیادی دارد و حتی از تکنولوژی ارتباطی 5G نیز پشتیبانی نمی‌کند. البته در سوی مقابل لوازم جانبی ویژه‌ای در دسترس خواهند بود که امکاناتی خاص را به آن اضافه می‌کند.

این مجموعه شامل یک قلم استایلس، قاب ویژه برای گوشی تاشو، شارژر USB-C و هدفون‌های بی‌سیم سرفیس ایرباد می‌شوند که انتظار می‌رود تمام آنها همان قیمت ۱۴۰۰ دلاری را پوشش دهند و هزینه‌های اضافی روی دست کاربر نگذارند.

طبق شایعات پیشین تقریبا با تمام مشخصات سخت افزاری سرفیس Duo آشنا هستیم؛ گفته می‌شود این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ برخوردار بوده که در واقع فاقد مودم 5G است. این قطعه با ۶ گیگابایت رم و ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای این موبایل هوشمند دو نسخه از پنل‌های امولد ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ پیکسل خواهد بود که سنسور اثر انگشت نیز زیر یکی از آنها تعبیه شده است. مایکروسافت برای این دستگاه از ظرفیت باتری ۳۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که البته برای دستگاهی با دو نمایشگر خیلی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. ناگفته نماند سرفیس Duo احتمالا اواخر همین هفته رونمایی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali kh
    Ali kh | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    قلم‌‌ش از خودش بزرگتره

مطالب پیشنهادی