ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درز اطلاعات جدید از باتری و رنگبندی گلکسی نوت 10 سامسونگ

هرچه به زمان عرضه گلکسی نوت 10 نزدیک تر می شویم اطلاعات و مشخصات بیشتری از این محصول آشکار می شود، در تازه ترین خبرها، اطلاعاتی در مورد باتری و رنگبندی احتمالی این پرچمدار شرکت سامسونگ ...

میلاد کریمی
نوشته شده توسط میلاد کریمی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۷

هرچه به زمان عرضه گلکسی نوت 10 نزدیک تر می شویم اطلاعات و مشخصات بیشتری از این محصول آشکار می شود، در تازه ترین خبرها، اطلاعاتی در مورد باتری و رنگبندی احتمالی این پرچمدار شرکت سامسونگ درز کرده است که به شرح زیر است:

باتری

در سال های اخیر همواره باتری جزو اصلی ترین اجزای تلفن های هوشمند بوده و سامسونگ نیز در این سال ها با وجود مشکلاتی که در خصوص بعضی محصولات این شرکت پیش آمد، اما همواره جهت بهبود این عضو از تلفن های هوشمند کوشیده است. با نزدیک شدن تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 و حساسیت های پیش آمده در مورد نسخه های قبلی این خانواده،  نگاه ها باز هم به باتری این محصول سامسونگ معطوف شده است.

با توجه به خبرهای جدیدی که درز کرده، به نظر می رسد که باتری این تلفن هوشمند توسط اداره صدور گواهینامه کره جنوبی با شماره مدل EB-BN972ABU تأیید شده است. اما دقیقا معلوم نیست چه میزان ظرفیتی برای این مدل باتری در نظر گرفته شده است. با این حال، طبق شماره مدل این باتری و گمانه زنی ها به نظر می رسد ظرفیتی بین 4170 و 4300 میلی آمپر داشته باشد

طبق روش کدگذاری همیشگی سامسونگ، شواهد نشان می دهد که این باتری متعلق به تلفنی هوشمند با کد مدل SM-N972 است.اما با وجود درز اطلاعاتی از این مدل، هنوز اطلاع دقیقی از روند ساخت این محصول وجود ندارد. پس، این احتمال وجود دارد که این باتری در مدل SM-N971 سامسونگ استفاده شود.

همانطور که قبلا هم مشخص شده، شماره مدل SM-N971 متعق به گلکسی نوت 10 نسخه 5G سامسونگ است. اگر این حدس و گمانها در مورد حضور باتری 4300 میلی آمپری حقیقت داشته باشد، گلکسی نوت 10 نسخه 5G ، دارای بزرگترین باتری بین سری گلکسی نوت خواهد بود. در صورت تایید این اطلاعات، تنها رقبای این پرچمدار مدل های گلکسی فولد و گلکسی اس 10 نسخه 5G با باتری هایی با ظرفیت 4380mAh و 4500mAh هستند.

رنگ بندی

پرچمداران قبلی این سری یعنی گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 9 در چهار رنگ عرضه شدند اما در خصوص گلکسی نوت 10، سامسونگ قصد دارد این محصول را در 5 رنگ، که شامل رنگ های قدیمی و جدید است، عرضه کند. با الهام از رنگ بندی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت 10 در رنگ های مشکی بلورین، سفید بلورین ، صورتی شعله ور و نقره ای ابری در دسترس خواهد بود. در آخر نیز تکمیل کننده این دامنه رنگ بندی، رنگ قرمز است که این نسخه فقط در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد.

The Galaxy Note 10 could be sold in these six colors

بروزرسانی: در جدیدترین اطلاعات فاش شده به نظر می رسد که رنگ های آبی گرادیانی و نقره ای گرادیانی نیز برای کاربران قابل دسترسی باشد.

مشخصات احتمالی

انتظار میرود گلکسی نوت 10 نسخه 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ حفره دار و بر اساس منطقه عرضه محصول، چیپست های اسنپدراگون 855 کوالکام یا اگزینوس 9820 سامسونگ را در خود جای داده باشد. این تراشه ها احتمالا با 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. همچنین، احتمالا این تلفن هوشمند در دو نسخه 5G و معمولی عرضه شود.

دوربین  گلکسی نوت 10 نسخه 5G احتمالا از شمایلی شبیه به دوربین  گلکسی نوت 9  برخوردا خواهد بود، با این حال ممکن است این پرچمدار جدید علاوه بر دوربین های به کار رفته در نسخه قبلی، با دو دوربین اضافه به همراه حسگر های فوق عریض 16 مگاپیکسلی و مدت پرواز عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی