ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون تاشو در راه است؛ ترکیبی از گلکسی زد فلیپ و سرفیس Duo

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره آیفون تاشو هستیم و اخیرا افشاگر معروف، «جان پروسر» اطلاعاتی درباره آن منتشر کرده است. طبق ویدیویی که از سوی پروسر منتشر شده، این گوشی هوشمند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره آیفون تاشو هستیم و اخیرا افشاگر معروف، «جان پروسر» اطلاعاتی درباره آن منتشر کرده است.

طبق ویدیویی که از سوی پروسر منتشر شده، این گوشی هوشمند ساختار کلی مشابه گلکسی زد فلیپ دارد، اما نمایشگر بیرونی آن ابعاد بزرگتری داشته و صفحه نمایش درونی آن دو تکه است. در حال حاضر گوشی اندرویدی سرفیس Duo مایکروسافت از این طراحی بهره می‌برد که به معنای عدم استفاده از شیشه انعطاف پذیر مشابه گوشی‌های تاشو سامسونگ خواهد بود.

با وجود استفاده از دو نمایشگر برای آیفون تاشو، در هنگام باز کردن دستگاه صفحه نمایش تقریبا یکپارچه در برابر کاربر قرار می‌گیرد و همچنین خبری از حفره درون نمایشگر نیست. با توجه به این سبک طراحی، سیستم فیس آیدی در بخش بیرونی دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیفون تاشو

از لولای این گوشی هوشمند توسط پارچه محافظت می‌شود و اپل برای ساخت لبه‌های آن مانند آیفون ۱۱ از فلز استفاده خواهد کرد. در حالی که پروسر وجود چنین دستگاهی را تایید و اعلام کرده بسیاری از منابع از تولید این دستگاه‌ خبر داده‌اند، هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی آیفون تاشو منتشر نشده است.

با توجه به قیمت بالای گوشی‌های تاشو موجود در بازار، انتظار می‌رود آیفون تاشو نیز با قیمت بالا و احتمالا در تعداد محدود وارد بازار شود، بلکه اپل برای عرضه این محصول چندین سال صبر کند. با ورود شرکت‌های بیشتر به این حوزه و افزایش تولیدات، قیمت گوشی‌های تاشو کاهش پیدا خواهد کرد و طبق گزارش‌ها، سامسونگ نیز به دنبال عرضه یک گوشی تاشو اقتصادی است.

گزارشی در گذشته از احتمال معرفی گوشی تاشو اپل در سال ۲۰۲۱ خبر داده بود. یکی از دلایل ورود دیرهنگام اپل به این بخش از بازار، انتظار برای تکمیل فناوری‌های لازم است تا محصولی نامناسب در اختیار کاربران قرار نگیرد و مانند نسخه اولیه گلکسی فولد دچار مشکلات نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • molavy
    molavy | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    حتما هم 5000 تا میخواد بفروشه، 5000 دلار تو ایران زیاده تو اونور ینگه دنیا میشه یک ماه و نیم حقوق کارگر که چیزی نیست

  • Amir
    Amir | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    بازم این چینیاوکره ایا از رواپل تقلید کردند.چقدراینا نامردن??الان بچهای خاوری میان کمک اپل
    بیاین ترامپ تنها مونده.ساشا سبحانیم الان میاد

    • Ali Shefi
      Ali Shefi | ۴ شهریور ۱۳۹۹

      گفتیا ??

  • Mr.Sh
    Mr.Sh | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    تقلب

مطالب پیشنهادی