ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵
تکنولوژی

تلویزیون اولد فیلیپس با نور پردازی و سیستم صدای پیشرفته معرفی شد

تلویزیون رده بالای فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵ از سیستم نور پردازی خاص بهره می‌برد. به گفته فیلیپس این محصول، به لطف مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها از جمله سیستم صوتی ۳.۱.۲ کاناله،‌ نور پردازی ۴ جهته و پردازنده هوش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

تلویزیون رده بالای فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵ از سیستم نور پردازی خاص بهره می‌برد. به گفته فیلیپس این محصول، به لطف مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها از جمله سیستم صوتی ۳.۱.۲ کاناله،‌ نور پردازی ۴ جهته و پردازنده هوش مصنوعی جدید P5، پایه گذار استانداردهای جدیدی در بازار تلویزیون‌ها است.

تلویزیون جدید فیلیپس همان طور که از اسمش مشخص است به پنل اولد مجهز شده و مدل پیشرفته‌تری نسبت به دیگر مدل‌های سال ۲۰۲۰ یعنی ۸۰۵، ۸۵۵ و ۸۶۵ به حساب می‌آید. در حالی که سه مدل قبلی به نور پردازی پشتی سه جهته مجهز شده بودند اولد پلاس ۹۳۵ از نور پردازی ۴ جهته بهره می‌برد و حالا بخشی از نور پردازی از پایین تابیده می‌شود.

فیلیپس OLED+935 از رزولوشن 4K و نیز استانداردهای HLG ،HDR10+ ،HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل تلویزیون هم اندروید ۹ است که در کنار ۳ گیگابایت رم، وعده اجرای روان را می‌دهد.

تلویزیون فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵

فیلیپس از نظر  تجهیزات صوتی هم نیز برای تلویزیون پرچمدار خود کم نگذاشته و اولد پلاس ۹۳۵ را به اسپیکرهای با مجموع قدرت ۷۰ وات و با ترکیب کانال‌های ۳.۱.۲ مجهز کرده است. همچنین مشابه مدل سال قبل یعنی اولد پلاس ۹۳۴، سیستم صوتی مدل جدید با همکاری شرکت باورز اند ویلکینز توسعه یافته است و بر طبق استاندارد Dolby Atmos Elevation طراحی شده است. بر اساس این استاندارد، اسپیکرهای ساراند به جای این که به سوی شنونده باشند، به سمت بالا طراحی می‌شوند و فیلیپس به این منظور از تکنولوژی خاص توییترهای قرار گرفته در بالا بهره برده است.

اما نور پردازی LED از خصوصیات ویژه تلویزیون‌های فیلیپس است. در این مدل، نورها بر اساس تصویر نمایش داده شده روی تلویزیون تغییر می‌کند. علاوه بر این‌ها، به گفته فیلیپس، چیپست ویژه هوش مصنوعی در تلویزیون اولد پلاس ۹۳۵ امکان نمایش طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تصاویر روی تلویزیون را ممکن می‌کند.

تلویزیون فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵

یکی از تکنولوژی‌های جالب تلویزیون، سیستم جلوگیری از سوختگی است. این سیستم با بررسی مداوم ۳۲،۴۰۰ نقطه پنل، ثابت ماندن بخشی از تصویر از جمله لوگوی کانال‌های تلویزیونی را زیر نظر می‌گیرد و به طور خودکار و به طور تدریجی، شدت نور در این بخش‌ها را کاهش می‌دهد تا در ۹۵ درصد مواقع از سوختگی پیکسل‌ها جلوگیری کند.

تلویزیون اولد پلاس ۹۳۵ از ماه جاری میلادی در دو اندازه ۵۵ و ۶۵ اینچ روانه بازار می‌شود و در ماه آینده هم یک مدل ۴۸ اینچی به بازار می‌آید. قیمت این سری از ۲۲۹۹ یورو شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahramhosen
    shahramhosen | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    باز هم فیلیپش گل کاشت واقعا ضعف سیستم اولد همین سوختگی پیکسل ها بود که تونست حلش کنه احسنت

مطالب پیشنهادی