ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

اریکسون شرکت مخابراتی Cradlepoint را با پرداخت ۱.۱ میلیارد دلار تصاحب کرد

«اریکسون»، شرکت سوئدی تولید کننده تجهیزات اپراتورهای مخابراتی «Cradlepoint» را به ارزش 1.1 میلیارد دلار تصاحب کرد. باتوجه به اقتدار شرکت سوئدی در حوزه تجهیزات 5G، تصاحب این شرکت به بهبود جایگاه اریکسون در زمینه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

«اریکسون»، شرکت سوئدی تولید کننده تجهیزات اپراتورهای مخابراتی «Cradlepoint» را به ارزش 1.1 میلیارد دلار تصاحب کرد. باتوجه به اقتدار شرکت سوئدی در حوزه تجهیزات 5G، تصاحب این شرکت به بهبود جایگاه اریکسون در زمینه 5G نسبت به رقبای قدری مثل نوکیا کمک بسیاری می‌کند.

اریکسون رسما این موضوع را تایید کرده است. به گفته Cradlepoint، این شرکت در سال 2019 رقمی درحدود 1.2 میلیارد کرون (حدود 137 میلیون دلار) فروش داشته است. انتظار می رود این معامله به افزایش جریان نقدینگی عملیاتی اریکسون در سال 2020 کمک کند. قرار است رقم معامله تا پایان سه ماهه چهارم سال جاری نقدا پرداخت شود.

شرکت سوئدی در حوزه فناوری‌‌های مرتبط با تجهیزات «Wireless Edge WAN 4G» و همچنین شبکه 5G در بازار ایالات متحده حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند در شرایطی که بازار شبکه اینترنت پرسرعت رو به رشد است، نقطه عطفی در فعالیت‌های اریکسون ایجاد کند.

شرکت Cradlepoint با بیش از 650 نفر پرسنل، به یکی از شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه اریکسون تبدیل خواهد شد ولی با همین برند به کار خود ادامه می‌دهد. دفتر مرکزی شرکت در «بویزی» آیداهو واقع شده و دفاتری در سیلیکون ولی، انگلیس و استرالیا نیز دارد که قرار است همچنان به فعالیت خود ادامه بدهند. شرکت‌ مذکور به عنوان بخشی از تجارت اریکسون در حوزه کسب و کارهای مرتبط با فناوری تبدیل خواهد شد.

این شرکت راهکارهای بی‌سیم مبتنی بر رایانش ابری را برای شبکه‌های IoT و موبایل ارائه می‌دهد و شامل مجموعه‌ای با بیش از 20 هزار مشتری،  1500 شریک کانال یا «channel partner» و بیش از یک میلیون مشترک  SaaS می‌شود. مدیر عامل این شرکت سوئدی معتقد است:

«اریکسون به صورت انحصاری می‌تواند جایگاهی قدرتمند برای Cradlepoint در حوزه بی‌سیم و تجارت  WAN بی سیم ایجاد کند. با توجه به میزان دسترسی و ارتباط با بازار و برقراری رابطه با بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه جهان، شرکت می‌تواند با پشتیبانی مشتریان خود، رشد چشم‌گیری در بازار داشته باشد.»

مدیر عامل شرکت همچنین اعلام کرد که در حال حاضر این شرکت سوئدی روی بازار آمریکا تمرکز کرده، اما ظرفیت‌های قابل توجهی برای ارائه به بازارهای خارج آمریکا نیز دارد.

با کمک راهکارهایی که Cradlepoint ارائه می‌دهد می‌توان از قدرت شبکه‌های LTE و 5G برای اتصال بی‌سیم برای وسایل نقلیه‌، دیوایس‌های مبتنی بر اینترنت اشیا و سایر کاربردها در هر مکان و زمانی استفاده کرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲ مهر ۱۳۹۹

    بسیار عالی

مطالب پیشنهادی