ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۰ سامسونگ به خاطر شیوع کرونا لغو شد

سامسونگ برای اولین بار در ۵ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های پیرامون آن، امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان (SDC) را برگزار نخواهد کرد. سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده: «ما از اینکه امسال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ برای اولین بار در ۵ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های پیرامون آن، امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان (SDC) را برگزار نخواهد کرد.

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده:

«ما از اینکه امسال میزبان این رویداد نخواهیم بود و فرصتی برای تعامل مستقیم با شما پیدا نخواهیم کرد، ناراحتیم. اولویت اصلی ما حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و شرکای خود، جامعه توسعه‌دهندگان و جوامع محلی است.»

این کمپانی کره‌ای تنها به ویروس کرونا برای لغو کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال خود اشاره کرده، با این حال شاید دلایل دیگری پشت این تصمیم باشند. برخی از ناظران صنعتی پیش از اینکه سامسونگ به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند، منتظر لغو این رویداد بودند. با توجه به اینکه پیش‌بینی این افراد درست بوده، احتمالا دلایلی که برای این موضوع بیان می‌کنند نیز صحت دارند.

شیوع کرونا در سراسر جهان باعث شده تا به امروز مراسم‌ها و رویدادهای زیادی لغو شوند یا شرکت‌ها آن‌ها را به صورت مجازی برگزار کنند که برای مثال می‌توان به مراسم‌های WWDC 2020 و Time Flies اپل اشاره کرد، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ بنابر دلایلی دیگری تصمیم گرفته به طور کامل کنفرانس خود را لغو کند.

سامسونگ

از سال گذشته تا به امروز، سرویس‌های سامسونگ از نظر عملکرد و محبوبیت تغییرات زیادی را تجربه نکرده‌اند. دستیار بیکسبی در جایگاه سال گذشته خود قرار دارد و اکثر سخت‌افزارهای مهم سامسونگ مانند گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ نیز معرفی شده‌اند، بنابراین این کمپانی کره‌ای نمی‌تواند از محصولات زیادی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود رونمایی کند.

گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که SDC20 تنها بخاطر شیوع کرونا لغو نخواهد شد و عدم تغییرات در پلتفرم‌های نرم افزاری این کمپانی نیز در آن تاثیر خواهد داشت. علاوه بر این موضوع، لغو یک مراسم در شرایطی که آینده نامعلوم است، می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد. انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده این کنفرانس را برگزار کند و به علت لغو SDC20، شاید در تاریخ زودتری برگزار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی