ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۷۵ از عملکرد مشابه با A13 Bionic‌ خبر می‌دهد

چندین هفته تا معرفی چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ فاصله داریم و حالا نتایج بنچمارک این تراشه منتشر شده که ما را بیشتر با عملکرد آن آشنا می‌کند. این نتایج که توسط حساب کاربری «Digital Chat Station» ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

چندین هفته تا معرفی چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ فاصله داریم و حالا نتایج بنچمارک این تراشه منتشر شده که ما را بیشتر با عملکرد آن آشنا می‌کند.

این نتایج که توسط حساب کاربری «Digital Chat Station» یا DCS منتشر شده، با گفته افشاگر معروف، «Ice Universe» مبنی بر شانس بالای اسنپدراگون ۸۷۵ برای شکست A14 Bionic در تضاد است. این چیپست در گیک بنچ ۴ مورد بررسی قرار گرفته چرا که به گفته DCS این دستگاه قادر به اجرای گیک بنچ ۵ نبوده و همین موضوع مقایسه آن با A14 Bionic را دشوار می‌کند.

با وجود چنین موضوعی، عملکرد چیپست A13 Bionic که در گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۱ مورد استفاده قرار گرفته، در گیک بنچ ۴ مورد بررسی قرار گرفته و می‌توانیم آن را با پردازنده پرچمدار آینده کوالکام مقایسه کنیم.

اسنپدراگون ۸۷۵ در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۴۹۰۰ و ۱۴۰۰۰ را کسب کرده که اسنپدراگون ۸۶۵ به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۴۳۰۰ و ۱۳۰۰۰ شده است. چیپست A13 Bionic اپل در این بنچمارک در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۵۴۷۲ و ۱۳۷۶۹ را به ثبت رسانده که در بخش تک هسته‌ای، عملکرد بهتری نسبت به نماینده کوالکام دارد.

اسنپدراگون ۸۷۵

با توجه به این نتایج، اسنپدراگون ۸۷۵ عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ دارد، با این حال همچنان نمی‌تواند به صورت کامل پردازنده سال گذشته اپل را شکست دهد. با وجود چنین موضوعی، همانطور که می‌توان انتظار داشت با نمونه اولیه تراشه کوالکام روبه‌رو هستیم و در نسخه نهایی بهینه‌سازی مختلفی روی آن صورت می‌گیرد و به همین علت انتظار داریم نتایج بهتری در بنچمارک‌ها کسب کند.

طبق نتایجی که از چیپست A14 Bionic در بنچمارک گیک بنچ فاش شده، این تراشه با اختلاف زیادی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را شکست داده بود. با توجه به این موضوع، انتظار نداریم اسنپدراگون ۸۷۵ قادر به شکست پردازنده A14 Bionic اپل باشد و محصولات اندرویدی همچنان عملکرد ضعیفتری نسبت به گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از خود نشان خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

    مگه این چیپست ها با پردازنده های ارم نیستند پس چرا انقدر تفاوت دارن مگه اپل چقدر میتونه بهینه سازی کنه

    • آریا
      آریا | ۲۱ مهر ۱۳۹۹

      علتش سیستم عاملشه که بهتر پردازش میکنه

مطالب پیشنهادی