ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی برای اندروید

دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید اپلیکیشن پیش‌فرض پخش موسیقی گوشی اندرویدیتان را تغییر دهید. ممکن است امکانات خاصی مانند اکولایزرهای پیشرفته مد نظرتان باشد. یا حتی ممکن است از محیط ساده و غیرقابل ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید اپلیکیشن پیش‌فرض پخش موسیقی گوشی اندرویدیتان را تغییر دهید. ممکن است امکانات خاصی مانند اکولایزرهای پیشرفته مد نظرتان باشد. یا حتی ممکن است از محیط ساده و غیرقابل شخصی‌سازی آن خسته شده باشید. از طرفی اگر گوشی هوشمندتان از برند سامسونگ باشد، اصلا اپلیکیشنی برای این منظور ندارد و می‌بایست خودتان از بین اپلیکیشن های پخش موسیقی یکی را دانلود و نصب کنید.

این روزها بسیاری از کاربران سراغ سرویس‌های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای رفته‌اند. حتی تلگرام نیز با قابلیت‌های منحصربه‌فردش مانند بات‌های دانلود موسیقی و امکانات دسته‌بندی کردن فایل‌ها می‌تواند تبدیل به پلتفرمی برای پخش موسیقی شما شود. اما هنوز هم کاربرانی هستند که از داشتن آرشیو فایل‌های موسیقیشان لذت می‌برند. برای این دسته از کاربران لیستی از برترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی را تدارک دیده‌ایم که در ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

MediaMonkey

MediaMonkey نسخه ویندوز نیز دارد و به شما این اجازه را می‌دهد تا با سینک کردن اپلیکیشن موبایل و ویندوز، موسیقی‌هایتان را از روی پی‌سی استریم کنید. MediaMonkey امکانات ویژه‌ای برای دسته‌بندی فایل‌های موسیقی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید موسیقی‌هایتان را در پلی‌لیست‌های متنوعی قرار دهید و برای این کار فیلترهایی مانند آهنگساز و سبک موسیقی نیز در اختیارتان قرار داده شده. MediaMonkey از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که قابلیت‌های فراوانی دارد اما آنطور که باید و شاید کاربران از آن استقبال نکرده‌اند.

MediaMonkey

MediaMonkey

سازنده: Ventis Media, Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:


Musicolet Music Player

اگر نیاز بیشتر کاربران را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‌شویم سطح انتظاراتشان از اپلیکیشن‌های مختلف بسیار پایین است. درواقع برای اپلیکیشن های پخش موسیقی بسیاری از کاربران انتظار خاصی جز گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان ندارند. به همین خاطر اپلیکیشن‌های متنوعی می‌توانید پیدا کنید که با ویژگی‌های پیچیده و اضافه شما را گیج نمی‌کنند. Musicolet Music Player یکی از این دسته اپلیکیشن‌هاست که کاملا رایگان و آفلاین است و هیچ تبلیغاتی نیز ندارد. Musicolet Music Player با حجم کمش امکانات جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید پلی‌لیست‌های مختلف تشکیل دهید، فایل لیریکس را به موسیقی الصاق کنید، تگ‌های فایل‌ها را تغییر دهید و... .

Musicolet Music Player

Musicolet Music Player

سازنده: Krosbits قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:


Pulsar Music Player

Pulsar یکی از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی حال حاضر اندروید است. بهترین راه برای دانلود کردن Pulsar مراجعه به وبسایت‌های ثانویه است چرا که دانلود کردن نسخه رایگانش از فروشگاه پلی‌استور برای بسیاری از ریجن‌ها دردسترس نیست. Pulsar به دیزاین توجه ویژه‌ای داشته و از این نظر می‌تواند افرادی که به طراحی رابط کاربری اهمیت ویژه‌ای می‌دهند را راضی نگه دارد. از قابلیت‌های Pulsar می‌توان به اضافه کردن تگ، ساخت پلی‌لیست‌های هوشمند، تایمر برای زمان خواب و حتی پشتیبانی از Chromecast اشاره کرد.

 Pulsar Music Player

Pulsar Music Player

سازنده: Rhythm Software قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:


AIMP

وقتی فایل موسیقی مورد نظرتان را از اینترنت دانلود می‌کنید ممکن است با فرمت‌های مختلفی مواجه شوید. فرمت‌هایی مانند FLAC ،WAV و... که ممکن است بسیاری از اپلیکیشن های پخش موسیقی حال حاضر اندروید از آن‌ها پشتیبانی نکند. AIMP اپلیکیشن قدرتمندی است که از این نظر کاملا خیال شما را راحت می‌کند. رابط کاربری AIMP فوق‌العاده زیبا و سادست با پیچیدگی‌های الکی و غیرضروری کاربران را اذیت نمی‌کند. از طرفی اکولایزر طراحی شده برای AIMP از امکانات متنوعی برخوردار است و حتی به شما اجازه می‌دهد تا تن صدایی خاص برای هر ترک در نظر بگیرید. AIMP یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های فروشگاه پلی‌استور برای پخش موسیقی نیز محسوب می‌شود.

 AIMP

AIMP

سازنده: Artem Izmaylov قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:


Poweramp

Poweramp را می‌توانیم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن های پخش موسیقی اندروید و حتی پردانلودترین اپلیکیشن این دسته نیز محسوب کنیم. بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر Poweramp را دانلود و نصب کرده‌اند و کاملا از آن رضایت دارند. Poweramp تم‌های مختلفی دارد که می‌توانید آن‌ها را مستقیما از فروشگاه پلی‌استور دانلود و نصب کنید. همچنین رابط کاربری ساده برنامه به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ دردسری از امکانات متنوع آن استفاده کنید. Poweramp توجه ویژه‌ای به قابلیت PlayBack دارد و گزینه‌های زیادی را برای کاربران در نظر گرفته تا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین ویجت Poweramp که روی صفحه اصلی شما قرار می‌گیرد دسترسی به موسیقی‌هایتان را بسیار ساده‌تر می‌کند.

Poweramp Music Player

Poweramp Music Player

سازنده: Max MP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن‌ های پخش موسیقی را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Ali razmi
    Ali razmi | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    برنامه ی Samsung music خیلی پلیر خوبی هست پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید

  • Ali razmi
    Ali razmi | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    برنامه Samsung music خیلی برنامه ی خوبی هست
    پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید

  • Ali razmi
    Ali razmi | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    برنامه Samsung music خیلی برنامه ی خوبی هست

  • sackboy
    sackboy | ۱۹ آبان ۱۳۹۹

    و باز هم دیجیاتو تصویر محیط نرم افزارها رو نمی‌ذاره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی