ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود منیجر اندروید
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با +IDM؛ سریع‌ترین دانلودر موزیک، ویدیو و تورنت برای اندروید

مهم نیست از چه مدل گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، برای آنکه سرعت دانلودهایتان محدود به مرورگر نباشد استفاده از یک دانلود منیجر اندروید ضروریست. خوشبختانه برای این کار گزینه‌ها متعددند اما برای آنکه به بهترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

مهم نیست از چه مدل گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، برای آنکه سرعت دانلودهایتان محدود به مرورگر نباشد استفاده از یک دانلود منیجر اندروید ضروریست. خوشبختانه برای این کار گزینه‌ها متعددند اما برای آنکه به بهترین مورد برسید، انتخاب‌هایتان محدود می‌شوند.

اپلیکیشن +IDM که در این مقاله با آن آشنا می‌شوید ویژگی‌هایی در خود گردآوری کرده که بتواند شایسته قرار گرفتن در فهرست بهترین‌ها باشد. این دانلود منیجر اندروید ابزاریست که پکیج دانلودی شما را به قطعات کوچک تقسیم‌بندی می‌کند تا سرعت دانلود را نسبت به دریافت یکجای فایل، به ادعای خودش تا 500 درصد افزایش بدهد.

+IDM فهرست قابل قبولی از امکانات را در خود گنجانده. اول و مهم‌تر از همه، پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت‌هاست به طوری که با آن می‌توانید موزیک، ویدیو و حتی فایل‌های تورنت را با سرعتی عالی و قابل اطمینان روی دیوایس اندرویدی‌تان دانلود کنید. نکته خوب اینکه امکان دانلود مستقیم روی حافظه SD هم برایتان مهیاست.

دانلود منیجر اندروید

دانلود منیجر  +IDM دو نسخه رایگان و پولی دارد که در بسیاری از قابلیت‌ها به هم شباهت دارند. نکته اول اینکه در هر دو نسخه اپلیکیشن هنگام عدم نیاز، در پس‌زمینه اجرا نمی‌شود. این یعنی وقتی احتیاجی به  +IDM ندارید می‌توانید خاطر جمع باشید که اپلیکیشن فعالیتی ندارد و مصرف باتری‌تان بی‌خود و بی‌جهت بالا نمی‌رود، موضوعی که جزو مزایای این اپ در مقایسه با رقبا به شمار می‌رود.

همچنین در نسخه رایگان ویژگی‌هایی مثل متوقف کردن دانلود، تصحیح اتوماتیک خطای دانلود و امکان مخفی‌سازی فایل‌های دانلود شده را هم در اختیار خواهید داشت.  +IDM دانلودها را به خوبی زمانبندی می‌کند و به لطف سازگاری با پروکسی‌ها و ویژگی اعمال محدودیت سرعت دانلود برای فایل‌های مختلف کیفیت بالایی از کار را تجربه خواهید کرد.

ضمنا برای دانلود موزیک و ویدیو از وبسایت‌های مختلف (به غیر از یوتیوب به دلیل مشکلات قانونی) می‌توانید از مرورگر درون‌برنامه‌ای  +IDM استفاده کنید که عملکرد نسبتا مطلوبی دارد. در واقع بسیاری از کاربران دلیل اصلی استفاده از  +IDM را پس از پشتیبانی از فایل‌های تورنت، مرورگر درون‌برنامه‌ای باثبات و پایدار آن توصیف می‌کنند. هر چند رابط کاربری خوب و سادگی کار با اپلیکیشن هم یقینا در استقبال عالی از آن مؤثر بوده است.

اگرچه نسخه معمولی +IDM به خوبی پاسخ نیازتان را می‌دهد، ولی برای عدم نمایش تبلیغات و عملکرد پایدار استفاده از نسخه پرو را به شما توصیه می‌کنیم. +IDM فقط هشت مگابایت حجم دارد و از کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 4.0 به بالا پشتیبانی می‌کند و یکی از ضروری‌ترین برنامه‌هایی است که باید در گوشی داشته باشید.

+IDM

+IDM

سازنده: Vicky Bonick قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۱۶ آبان ۱۳۹۹

    من چندین ماه هست دارم ازین برنامه استفاده میکنم، برنامه خیلی خوبیه

  • LEGEND
    LEGEND | ۱۳ آبان ۱۳۹۹

    فقط adm

  • Fereydoun
    Fereydoun | ۱۳ آبان ۱۳۹۹

    aria2 گزینه بهتریه و رایگانه و تورنت و مگالینک و ... ساپورت میکنه

  • masoud.hi
    masoud.hi | ۱۲ آبان ۱۳۹۹

    واقعا بهترین در اندرویده. بعد از این برنامه، برنامه ADM خوب هست ولی IDM+ خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی