ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

ابر آروان در جست‌وجوی ابریاران کوچ ابری

ویژگی‌های متمایز سرویس‌های ابری مانند دسترسی به منابع نامحدود، دسترسی همیشگی، بهبود کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان، افزایش سرعت و امنیت اطلاعات در کنار به‌صرفه بودن این سرویس‌ها سبب افزایش علاقه‌مندی شرکت‌ها به مهاجرت از زیرساخت‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

ویژگی‌های متمایز سرویس‌های ابری مانند دسترسی به منابع نامحدود، دسترسی همیشگی، بهبود کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان، افزایش سرعت و امنیت اطلاعات در کنار به‌صرفه بودن این سرویس‌ها سبب افزایش علاقه‌مندی شرکت‌ها به مهاجرت از زیرساخت‌های سنتی به زیرساخت‌های ابری شده است.

این مهاجرت گاهی با پیچیدگی‌های فراوانی همراه است و به همین دلیل با همراهی تیم‌های متخصص در حوزه‌ی طراحی زیرساخت‌های یکپارچه‌ی ابری انجام خواهد شد. این تیم‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا بتوانند هزاران یا میلیون‌ها کاربر را به‌شکل هم‌زمان پوشش بدهند، معماری چندلایه‌ی امنیتی داشته باشند، به یک طراحی پایدار (HA) و توزیع‌شده دست پیدا کنند و راهکارهای پردازشی، ذخیره‌سازی و استریمینگ یکپارچه داشته باشند.

مشاوران و متخصصان فناوری ابری به‌عنوان «ابریار» با ابر آروان همکاری می‌کنند.

ابریار فرد یا تیمی است که با ارایه‌ی خدمات فنی و مشاوره‌ای مانند برگزاری جلسات فنی و انجام پروژه‌های کوچ ابری برای مشتریان ابر آروان، در مسیر کوچ ابری کسب‌وکارها را یاری می‌کند. تیم‌های ابریار کوچ ابری متناسب با تعداد اعضای تیم و با ساعت کاری ۱۶۰ تا ۶۰۰ ساعت در ماه، می‌توانند معادل ۸ تا ۸۷میلیون تومان درآمد کسب کنند.

همراه با بزرگ‌ترین بازار ابری کشور

ابر آروان ارایه‌دهنده‌ی متنوع‌ترین سرویس‌های ابری در سطح کشور است و در حال حاضر بیش از ۴۰هزار کسب‌وکار به آن اعتماد کرده‌اند. کسب‌وکارهای موفق بسیاری هم‌اکنون از زیرساخت رایانش ابری آروان استفاده می‌کنند و تلاش ابر آروان در انتخاب همکاران کوچ ابری این بوده که بهترین‌ها را در کنار خود داشته باشد.

از نمونه پروژه‌های کوچ ابری می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نصب و یکپارچه‌سازی سرویس‌های متنوع مانند مانیتورینگ، مدیریت لاگ و...
  • اعمال تنظیمات امنیتی برای مقابله با حملات DDoS
  • بهینه‌سازی استفاده از سرویس CDN
  • طراحی و اجرای سرویس‌های مبتنی‌بر کانتینر
  • طراحی سرویس‌های مقیاس‌پذیر سازگار با معماری ابری
  • نصب، راه‌اندازی و پیرکربندی سرویس‌ها و پایگاه‌های داده
  • اختصاص فضای ابری و اجرای راه‌حل‌های ذخیره‌سازی
  • طراحی و اجرای راهکارهای استریمینگ و محتوای ویدیویی
  • انتقال سرویس/وب‌سایت کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ

با افزایش استقبال مشتریان، ابر آروان برای افزایش توان پاسخ‌دهی به این درخواست‌ها، نیاز دارد تا افراد زبده‌ی بیش‌تری را در کنار خود داشته باشد.

در ادامه‌ی این مطلب، توضیح دادیم که ابر آروان از ابریاران چه انتظاراتی دارد و چه تیم‌هایی می‌توانند در این مسیر به آروان ملحق شوند.

ابریاران کوچ ابری آروان

ابریاران کوچ ابری، تیم‌های تخصصی فنی و بیزینسی هستند که در روند انتقال سرویس‌های مشتریان به ابر آروان همکاری می‌کنند.

ابر آروان با بهر‌ه‌مندی از بیش‌ترین سهم بازار ابری کشور با بیش از ۴۰ هزار مشتری و ۱۰هزار ابرک فعال، هم‌چنین حضور مستمر در بازار ابری، بستر مناسبی برای درآمدزایی ابریاران کوچ ابری خود ایجاد می‌کند. تیم‌ها با پیوستن به این شبکه می‌توانند علاوه‌بر ارتباط سریع و پیوسته با مشتریان، کسب‌وکار خود را گسترش داده و آن را به دیگران معرفی کنند.

ابر آروان در ۴ سطح همیار کوچ ابری جذب می‌کند. کوچ‌پیشه، کوچ‌بان، کوچ‌سالار و کوچ‌بُد این سطوح چهارگانه هستند:

  • کوچ‌پیشه

نخستین سطح ابریاران آروانی، «کوچ‌پیشه» نام دارد. در این سطح انتظار می‌رود که یک تیم دونفره‌ی فنی با دست‌‌کم سه سال سابقه‌ی کاری، به مفاهیم شبکه و سرویس‌های تحت شبکه مسلط باشد. کوچ‌پیشگان باید با مفاهیم اولیه‌ی مجازی‌سازی آشنا باشند و در حوزه‌ی تکنولوژی وب و اینترنت دانش کافی داشته باشند. آشنایی کامل با وب‌سرورها و داشتن تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی کار با WordPress از دیگر توانمندی‌های مورد انتظار از این سطح است.

این تیم باید بتواند در ساعات اداری پاسخ‌گوی مشتریان باشد و پورتفولیوی آنلاین ارایه دهد. هم‌چنین کوچ‌پیشگان در وب‌سایت ابر آروان معرفی می‌شوند و درآمد ماهانه‌ی تیمی آنان معادل ۸میلیون تومان (برای ۱۶۰ ساعت کار)  خواهد بود.

  • کوچ‌بان

سطح دوم ابریاران آروان «کوچ‌بان» است. این تیم باید متشکل از سه نیروی فنی و یک نیروی کسب‌وکاری باشد. کوچ‌بان‌ها به‌جز داشتن توانمندی‌های سطح کوچ‌پیشه، باید پنج سال سابقه‌ی کار داشته باشند.

تسلط به مفاهیم کلی محصولات DNS، CDN، IaaS، PaaS، Video، Live، Object Storage و  Cloud Security و آشنایی با مفاهیم اولیه‌ی امنیت ابری از توانمندی‌های مورد نیاز این سطح است.

درآمد ماهانه‌ی تیمی کوچ‌بان‌ها بیش از ۱۹میلیون تومان (برای ۲۴۰ ساعت کار) خواهد بود.

این تیم‌ها در وب‌سایت ابر آروان معرفی می‌شوند و می‌توانند در دوره‌های آموزشی تا سقف ۳۰۰ دلار روی کمک ابر آروان حساب کنند.

  • کوچ‌سالار

سومین سطح ابریار آروان «کوچ‌سالار» نام دارد. کوچ‌سالار علاوه‌بر داشتن توانمندی‌های سطوح قبلی، باید به ساختارهای Container و سیستم‌های Orchestration مانند Docker و Kubernetes هم‌چنین فرآیندهای CI/CD آشنایی کامل داشته باشد.

این تیم باید دارای پنج نیروی فنی و دو نیروی کسب‌وکاری و هفت سال سابقه‌ی کاری باشد. امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ در دو سطح (Tier1/Tier2) در تمام روزهای سال، از دیگر لازمه‌های سطح کوچ‌سالار است. کوچ‌سالاران باید دست‌کم بر یک زبان اسکریپت‌نویسی (Python, Bash) تسلط کامل داشته باشد. این ابریاران باید به سیستم‌عامل، شبکه و نگهداری زیرساخت‌های نرم‌افزاری در لود بالا مسلط باشند و بتوانند طراحی معماری زیرساخت سرویس‌ها را برای پیاده‌سازی در لود بالا بهبود ببخشند. کوچ‌سالارها هم‌چنین لازم است تا درک عمیقی از TCP/IP داشته باشد و  با مفاهیم و نر‌م‌ا‌فزارهای مجازی‌سازی و توانایی تحلیل و عیب‌یابی سیستم و بهبود مستمر معماری آشنا باشد.

درآمد ماهانه‌ی کوچ‌سالارها معادل ۴۰میلیون تومان (برای ۴۰۰ ساعت کار) خواهد بود. این تیم‌ها در وب‌سایت ابر آروان معرفی می‌شوند؛ به‌علاوه، برای پرداخت هزینه‌ شرکت در دوره‌های آموزشی تا سقف ۵۰۰ دلار از ابر آروان کمک‌هزینه دریافت می‌کنند.

  • کوچ‌بُد

چهارمین سطح ابریاری «کوچ‌بُد» است. تمام توانمندی‌های سطوح دیگر برای این سطح  لازم است و این تیم باید شامل دست‌کم هفت نیروی فنی و سه عضو کسب‌وکاری باشد. این تیم باید ۱۰ سال سابقه‌ی کاری داشته باشد و پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ در دو سطح (Tier1/Tier2) از موارد مورد نیاز این تیم است.

تیم «کوچ‌بُد» علاوه‌بر توانایی‌های تیم کوچ‌سالار، باید به ساختارهای Container و سیستم‌های Orchestration مانند Docker و Kubernetes هم‌چنیین فرآیندهای  CI/CD تسلط کامل داشته باشد.

کوچ‌بُد علاوه‌بر معرفی در وب‌سایت ابر آروان، می‌تواند درآمد ماهانه‌ی ۸۷میلیون تومان (برای ۶۰۰ ساعت کار) دریافت کنند. هم‌چنین ابر آروان برای کوچ‌بُد هزینه‌ی شرکت در دوره‌های آموزشی را تا سقف ۱۰۰۰ دلار اختصاص می‌دهد.

برای آگاهی از اطلاعات بیش‌تر، هم‌چنین شیوه‌ی همکاری در فرآیند کوچ ابری می‌توانید به نشانی adoption@arvancloud.com ایمیل بزنید، رزومه‌های خود را برای ابر آروان ارسال کنید و منتظر تماس آروانی‌ها باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی