ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارتش ونزوئلا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا مرکز استخراج ارز دیجیتال راه‌اندازی کرد

ارتش ونزوئلا از راه اندازی یک مرکز استخراج پول دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و کسب درآمد غیر قابل مسدودسازی خبر داد. مرکز استخراج ارز دیجیتال ارتش ونزوئلا در مراسمی با حضور مقامات نظامی بلندپایه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

ارتش ونزوئلا از راه اندازی یک مرکز استخراج پول دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و کسب درآمد غیر قابل مسدودسازی خبر داد.

مرکز استخراج ارز دیجیتال ارتش ونزوئلا در مراسمی با حضور مقامات نظامی بلندپایه و مسئولان سازمان ملی نظارت بر دارایی‌های رمزنگاری شده و فعالیت‌های وابسته (Sunacrip) رونمایی شد. یکی از مقامات ارشد ارتش ونزوئلا اعلام کرد که این مرکز به منظور تقویت و خودکفایی ارتش با پشتیبانی آژانس‌های مالی و سازمان‌های قانونگذار راه اندازی شده است.

مقام یاد شده افزود استخراج پول‌های دیجیتال در تمام قسمت‌های ارتش برای کسب درآمد غیرقابل مسدودسازی آغاز شده است. وی اضافه کرد که ونزوئلا با استخراج ارزهای دیجیتال به شکل بلادرنگ به کسب درآمد می‌پردازد بنابراین کشورهای غربی قادر به مسدودسازی منابع مالی نخواهند بود.

مجلس مؤسسان ونزوئلا (ANC) حدوداً دو ماه قبل از قانون جدیدی برای احیای اقتصاد ونزوئلا بوسیله ارزهای دیجیتال رونمایی کرد و نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور از آن به عنوان ابزاری برای مبارزه با تحریم‌های آمریکا یاد کرد. تحریم‌های آمریکا از سال ۲۰۱۷ تاکنون تأثیر منفی قابل ملاحظه‌ای بر اقتصاد این کشور گذاشته‌اند و بر اساس برخی گزارش‌ها حدود ۱۱۶ میلیارد دلار ضرر به اقتصاد این کشور وارد کرده‌اند.

استخراج یا استفاده از بیت کوین برای دور زدن تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست. اواسط شهریور ماه سال ۹۷ برخی از کارشناسان فناوری در آمریکا مدعی شدند که ایران، کره شمالی، روسیه و ونزوئلا به منظور مقابله با تحریم‌های ایالات متحده روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده و حتی ائتلاف تشکیل داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ÆMÎÑ4ƏVƏŘ
    ÆMÎÑ4ƏVƏŘ | ۱۱ آذر ۱۳۹۹

    اگه ایرانم یاد بگیره خوبه

    • fayyaz.saeed
      fayyaz.saeed | ۱۳ آذر ۱۳۹۹

      تحریم ها بر ما بی اثره. مگه نمیدونی؟!

مطالب پیشنهادی