ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی برندهای مطرح از مونولیت مرموز برای تبلیغات استفاده می‌کنند

مونولیت به موضوع داغ روزهای اخیر تبدیل شده‌. این سازه فلزی مرموز که ابتدا در «یوتا» ظاهر شد و سپس در رومانی و کالیفرنیا پیدا شد، حالا تبدیل به وسیله‌ای برای تبلیغ برندهای مطرح در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۰

مونولیت به موضوع داغ روزهای اخیر تبدیل شده‌. این سازه فلزی مرموز که ابتدا در «یوتا» ظاهر شد و سپس در رومانی و کالیفرنیا پیدا شد، حالا تبدیل به وسیله‌ای برای تبلیغ برندهای مطرح در شبکه‌های اجتماعی شده است.

برندهای مختلف از جیپ گرفته تا رستوران‌های زنجیره «Bojangles» آمریکا از این سازه فلزی برای تصاویر خود استفاده کرده‌اند.

جیپ با انتشار تصویری، از این سازه فلزی به عنوان ایستگاه شارژ خودروی «Wrangler 4xe» استفاده کرده و از عرضه این خودرو در اوایل سال آینده میلادی خبر داده است.

رستوران‌ زنجیره‌ای مک‌دونالد هم به سراغ این مونولیت رفته و آن را تبدیل به محلی برای دریافت سفارشات کرده است. با توجه به این موضوع حتی در صحرا هم مک‌دونالد دست از سر مشتریان خود برنمی‌دارد.

شرکت «اوریو» از عکس مک‌دونالد استفاده کرده و یکی از محصولات خود با همکاری مک‌دونالد یعنی «Oreo MacFlurry» را درون آن قرار داده است.

کمپانی مطرح دنیای فناوری یعنی IBM هم به سراغ مونولیت رفته و آن را در کنار ابررایانه «سامیت» به تصویر کشیده است. به گفته این شرکت، این سازه فلزی ناپدید نشده و تنها به خانه بازگشته است.

AT&T شرکت دیگری است که تصویری از این سازه را در توییتر خود منتشر کرده که البته تغییرات زیادی در آن اعمال کرده. در این تصویر مونولیت مرموز به صورت یک باجه تلفن قدیمی ظاهر شده است.

مونولیت

در نهایت رستوران‌های زنجیره‌ای Bojangles از مونولیت در تصویری به همراه یکی از شعب خود استفاده کرده. به گفته این رستوران، این سازه برای سفارش «Cajun Filet Biscuit» در این شعبه توقف کرده است.

مونولیت

در حال حاضر ابهامات زیادی درباره مونولیت‌ها وجود دارد. به اعتقاد برخی افراد مونولیت مرموز یوتا توسط موجودات فضایی به این صحرا آورده شده، اما شماری از افراد باور دارند که یکی از آثار هنری مجسمه‌ساز مطرح «جان مک کراکن» است. این مجسمه‌ساز در سال ۲۰۱۱ درگذشت. این احتمال وجود دارد که در آینده این مونولیت در منطقه دیگری ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی