ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سورتمه کانسپت لکسوس HX معرفی شد؛ یک کادوی متفاوت برای بابانوئل!

شرکت لکسوس از یک سورتمه مفهومی مخصوص بابانوئل رونمایی کرد! این سورتمه HX نامگذاری شده و برخلاف نمونه‌های رایج از طراحی بسیار پیچیده و مدرنی برخوردار است. مثل دیگر محصولات لکسوس، نمای روبرویی سورتمه HX ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

شرکت لکسوس از یک سورتمه مفهومی مخصوص بابانوئل رونمایی کرد! این سورتمه HX نامگذاری شده و برخلاف نمونه‌های رایج از طراحی بسیار پیچیده و مدرنی برخوردار است.

مثل دیگر محصولات لکسوس، نمای روبرویی سورتمه HX نیز تحت تاثیر یک جلوپنجره بزرگ دوکی شکل قرار گرفته است. چراغ‌های باریک و شکاف‌های حجیم حاضر در دو طرف جلوپنجره هم تکمیل‌کننده ویژگی‌های این کانسپت عجیب و غریب در نمای جلو هستند.

خودروساز ژاپنی می‌گوید صندوق عقب محصول عجیب و غریبش «دارای محفظه باری با گنجایش بی‌نهایت» است، از این رو بابانوئل خواهد توانست برای میلیون‌ها کودک، هدیه ببرد! جالب اینکه درب این صندوق به سنسور تشخیص حرکت پا مجهز بوده و بابانوئل بدون نیاز به کمک گرفتن از دست‌های خود به هدایای بی‌شمارش دسترسی خواهد داشت!

وظیفه پیش راندن سورتمه مفهومی لکسوس HS به دو توربین جت محول شده است. این پیشران‌ها نه با انرژی الکتریسیته و نه با انرژی سوخت‌های فسیلی، بلکه با انرژی مثبت تعطیلات سال نو کار می‌کنند!

متاسفانه لکسوس تصویری رسمی از داخل کابین سورتمه کانسپت خود منتشر نکرده، اما بر اساس اطلاعات درج شده در اطلاعیه رسمی، داشبورد آن میزبان یک نمایشگر عظیم 25 اینچی است. به گفته لکسوس بابانوئل از طریق این نمایشگر قادر خواهد بود همواره ترافیک هوایی را مشاهده و کنترل کند!

تعبیه گرمکن در قسمت پشت‌سری صندلی و سیستم صوتی با کیفیت ساخت شرکت مارک لوینسون (Mark Levinson) دیگر ویژگی‌های قابل ذکر سورتمه لکسوس هستند. این کمپانی دلیل توسعه کانسپت متفاوت خود را خسته شدن بابانوئل از سورتمه همیشگی‌اش و درخواست خود او برای داشتن مدلی بهتر اعلام کرده است!

با آنکه سورتمه کانسپت لکسوس به اندازه دیگر محصولات کمپانی لوکس نیست، ولی امکان بلند شدن از زمین و بهره‌گیری از یک منبع انرژی کاملا متفاوت، آن را از سایر ساخته‌های خودروساز ژاپنی متمایز می‌کند! گفتنی است به غیر از لکسوس، امسال بنتلی نیز با معرفی Reindeer Eight قصد دارد نظر مثبت بابانوئل را جلب نماید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۵ دی ۱۳۹۹

    این دیگه چه سمی بوود

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۵ دی ۱۳۹۹

    یک ایده خلاقانه برای تبلیغات موثر و جذاب!

مطالب پیشنهادی