ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی بادز پرو سامسونگ پیش از رونمایی در فیسبوک به فروش گذاشته شد

سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی ماه مراسمی برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این مراسم هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو در کنار پرچمدارهای سامسونگ معرفی شود. با این وجود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵

سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی ماه مراسمی برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این مراسم هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو در کنار پرچمدارهای سامسونگ معرفی شود. با این وجود به تازگی کاربری آن را در فیسبوک فروخته و حتی ویدیوی جعبه‌گشایی این هدفون هم منتشر شده است.

این کاربر در مارکت‌پلیس فیسبوک این هدفون را برای فروش گذاشته بود و قیمت آن برابر ۱۸۰ دلار بود. این کاربر تصاویری از این هدفون بی‌سیم سامسونگ منتشر کرده بود تا خریدار از واقعی بودن این آگهی اطمینان پیدا کند.

در این عکس‌ها علاوه بر خود هدفون و همچنین قاب، جعبه هم به چشم می‌خورد. تصاویر جعبه نه تنها نام این محصول را تایید می‌کنند، بلکه شامل اطلاعات دیگری هم می‌شود. برای مثال گلکسی بادز پرو از سیستم اسپیکر دو طرفه بهره می‌برد و از استاندارد IPX7 برای مقابله با نفوذ آب پشتیبانی می‌کند.

این هدفون بی‌سیم می‌تواند تا ۵ ساعت کاربر را همراهی کند که البته با استفاده از قاب، این میزان شارژ به ۱۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. با توجه به اینکه ایرباد جدید سامسونگ از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند، با شارژدهی مناسبی روبه‌رو هستیم.

در حال حاضر اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی این هدفون نداریم اما از آنجایی که سامسونگ ۱۰ روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۵ دی ماه مراسمی را برای معرفی پرچمدارهای جدیدش برگزار می‌کند، احتمالا با گلکسی بادز پرو هم در چنین روزی ملاقات خواهیم کرد.

در صورتی که سامسونگ به دنبال رونمایی از این محصول همراه با گوشی‌های سری گلکسی S21 باشد، در روزهای آینده تیزری از آن منتشر خواهد کرد یا شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری از آن خواهیم بود.

علاوه بر انتشار تصاویر، ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی بادز پرو هم منتشر شده که شایعات گذشته را تایید می‌کند. انتظار می‌رود این هدفون با قیمت ۱۹۹ دلار وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی