ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فیات کرایسلر با کمک واقعیت افزوده محصولات جدید خود را در CES 2021 معرفی می‌کند

یکی از اهداف اصلی نمایشگاه‎های تجاری اینست که مشتریان بالقوه بتوانند محصولات تازه معرفی شده را از نزدیک مشاهده کرده و با خصوصیات مختلف آن بهتر و بیشتر آشنا شوند. اما حتما در جریان هستید ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵

یکی از اهداف اصلی نمایشگاه‎های تجاری اینست که مشتریان بالقوه بتوانند محصولات تازه معرفی شده را از نزدیک مشاهده کرده و با خصوصیات مختلف آن بهتر و بیشتر آشنا شوند. اما حتما در جریان هستید شیوع جهانی ویروس کرونا، در ماه‌های گذشته نمایشگاه‌های بین‌المللی را یک به یک لغو کرده و یا به تعویق انداخته است.

در این بین دست‌اندرکاران CES تصمیم گرفته‌اند دوره امسال را به طور آنلاین برگزار کنند، به همین جهت شرکت‌کنندگان باید خلاقیت بیشتری به خرج داده و از شیوه‌هایی نوین برای معرفی محصولات جدید خود بهره ببرند.

گروه فیات کرایسلر برای اینکه بتواند تجربه‌ای نزدیک به واقعیت از حضور در نمایشگاه CES را برای علاقه‌مندان رقم بزند، قصد دارد از تکنولوژی واقعیت افزوده کمک بگیرد. در این تجربه جالب یک سفیر مجازی با بازدیدکننده همراه شده و او را با غرفه و محصولات جدید فیات کرایسلر آشنا می‌کند؛ البته چنانچه فردی دوست داشته باشد بدون نیاز به سفیر مجازی آزادانه در غرفه کمپانی گردش کند، این امکان برای او فراهم شده است.

آنطور که ائتلاف دو رگه ایتالیایی آمریکایی گفته در مجموع 12 خودرو به صورت سه‌بعدی در معرض دید بازدیدکنندگان مجازی قرار خواهند گرفت. کانسپت جیپ واگنیر که سال گذشته در ماه سپتامبر رونمایی شد، یکی از این خودروهاست. در کنار این فیات کرایسلر ویدیوهایی تهیه کرده که در آنها مهندسین و طراحان کمپانی درباره طراحی و تکنولوژی‌های به کار رفته در خودروها، توضیحاتی را ارائه می‌کنند.

فیات کرایسلر همچنین با همکاری گوگل مدلی مبتنی بر واقعیت افزوده از جیپ رانگلر 4xe را تولید کرده تا علاقه‌مندان بتوانند با جزئیات این شاسی‌بلند جدید، به‌ویژه کابین آن، بیشتر آشنا شوند؛ همچنین برای اینکه آنها درک بهتری از ابعاد این خودرو داشته باشند، خواهند توانست با استفاده از تلفن همراه هوشمند، مدلی سه بعدی از آن را در محوطه پارکینگ خود شبیه‌سازی کنند. به گفته فیات کرایسلر بعد از نمایشگاه CES نیز این تجربه منحصر بفرد از طریق جستجوگر گوگل در دسترس کاربران خواهد بود.

هر چند تجربه مجازی فیات کرایسلر جذابیت و هیجان بازدید حضوری را ندارد، ولی اقدام تحسین‌برانگیزی بوده و به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد از خانه و در هر وقتی که مناسب بدانند، با تازه‌ترین دستاوردهای کمپانی آشنا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی