ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ دو نمایشگره لنوو «تینک‌بوک پلاس» با پنل ۱۰.۸ اینچی E Ink معرفی شد

لپ‌تاپ «تینک‌بوک پلاس» به واسطه برخوردار بودن از نمایشگر دو گانه شامل پنل IPS و جوهر الکترونیک یکی از خاص‌ترین کامپیوترهای بازار است و حالا لنوو نسل جدید لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک را با سخت افزار بهینه‌تر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

لپ‌تاپ «تینک‌بوک پلاس» به واسطه برخوردار بودن از نمایشگر دو گانه شامل پنل IPS و جوهر الکترونیک یکی از خاص‌ترین کامپیوترهای بازار است و حالا لنوو نسل جدید لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک را با سخت افزار بهینه‌تر معرفی کرده است.

لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک پلاس سال گذشته به عنوان یک لپ‌تاپ با صفحه‌ نمایش E Ink در CES معرفی شد. این صفحه‌ نمایش متصل شده به درب لپ‌تاپ، امکاناتی مانند یادداشت برداری، خواندن کتاب و مشاهده‌ موارد دیگری مانند تقویم را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

مدل جدید با وجود پنل E Ink دوازده اینچی و با پشتیبانی از قابلیت چند لمسی تجربه‌ لذت‌بخشی از جوهر الکترونیک به کاربر خواهد داد. نمایشگر اصلی این پنل، یک صفحه‌ نمایش معمولی IPS با وضوح 2560 × 1600 خواهد بود که ضمن ارائه‌ 400 نیت روشنایی از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات لپ‌تاپ حاکی از یک لپ‌تاپ شایسته با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل، 16 گیگابایت حافظه‌ LPDDR4x و حداکثر حافظه‌ داخلی 1 ترابایت خواهد بود که از طراحی بسیار زیبایی هم برخوردار است. تمام این پیشرفت‌ها منجر به افزایش قیمت این لپ‌تاپ شده و در نیمه‌ اول سال 2021 با قیمت 1549 دلار در دسترس خواهد بود.

لنوو در کنار تینک‌بوک جدید سه محصول دیگر هم معرفی کرده. ThinkBook 13x که از آن به عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ تجاری 13 اینچی یاد می‌شود با قیمت 1،199 دلار شروع به عرضه خواهد کرد. مشخصات این لپ‌تاپ دقیقا مشابه با تینک‌بوک خواهد بود و تنها صفحه‌ E Ink از آن حذف شده.

نسل دوم لپ‌تاپ ThinkBook 14p با پردازند‌ه‌های نسل بعدی Ryzen AMD (احتمالا تراشه‌ Ryzen 5000 که در CES 2021 معرفی شد) و با قیمت 840 دلار عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ از یک پنل 14 اینچی IPS 2.2K و صفحه نمایش 14 اینچی OLED 2.8K پشتیبانی می‌کند.

همچنین نسخه‌ 16 اینچی لپ‌تاپ تینک‌بوک که از تراشه‌های نسل بعدی AMD و نمایشگر بزرگتری پشتیبانی می‌کند عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ 16 اینچی برای اضافه کردن پردازنده گرافیکی نسل بعدی Nvidia GeForce RTX برای کسانی که به توان مصرفی بیشتری نیاز دارند در نظر گرفته شده. این لپ‌تاپ‌ هم مانند سه لپ‌تاپ معرفی شده‌ دیگر در نیمه‌ اول سال 2021 با قیمت 1،299 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۴ دی ۱۳۹۹

    لپتاپ ای اینک کاش بود برای برنامه نویسی

مطالب پیشنهادی