ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام‌رسان سیگنال از دسترس خارج شد

کاربران ایرانی ظهر امروز، از اختلال‌هایی در دسترسی به وبسایت سیگنال خبر دادند و از دقایقی پیش استفاده از اپلیکیشن آن نیز بدون فیلترشکن امکان پذیر نیست. پیش از این دسترسی به سیگنال از طریق ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۱

کاربران ایرانی ظهر امروز، از اختلال‌هایی در دسترسی به وبسایت سیگنال خبر دادند و از دقایقی پیش استفاده از اپلیکیشن آن نیز بدون فیلترشکن امکان پذیر نیست. پیش از این دسترسی به سیگنال از طریق مارکت‌های اندرویدی و فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی برای ایرانیان مسدود شده بود.

پیام‌رسان سیگنال که این روزها محل مهاجرت بسیاری از کاربران در سطح کل جهان از واتس‌اپ شده است، از ۲۵ دی ماه توسط اپ‌استورهای ایرانی حذف شد و اکنون نیز سایت و اپلیکیشن سیگنال به طور کلی از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است.

وبسایت Open Observatory ساعاتی پیش اولین گزارش‌های تاییدی بر مسدودسازی سیگنال در ایران را در فضای مجازی منتشر ساخت.

در روزهای اخیر خبرها حکایت از افزایش ۴۰۰۰ درصدی دانلود سیگنال در سطح جهان و پس از سیاست‌های جدید واتساپ می‌داد. البته آمار دانلود سیگنال در کشور ایران مشخص نیست اما کاربران بسیاری همگام با جهانیان سیگنال را نصب کردند.

سیگنال بر اساس گزارش‌های مختلف از امن‌ترین شبکه‌های پیام‌رسان برای کاربران به شمار می‌رود. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که فیلترینگ این پیام رسان از طرف لایه‌های بالاتری نظیر شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته و در سطح ISPها انجام نشده است.

سیگنال چندمین پیام رسان اجتماعی است که در دولت دوازدهم فیلتر می‌شود و در نهایت باید دید این پیام رسان فیلتر خواهد ماند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Shahram Yalameha
    Shahram Yalameha | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    من هر روزم رو با یکی دیگر از حماقت های این دولت شروع میکنم. خدایا شکرت که جدایی برای احساس رضایت و خوشنودی و آسایش ما نگذاشتن. هر روز بدتر از دیروز. خدایا شکرت. خدایا صبر ایوب دیگه برای ما مناسب نیست...تو که دستت میرسد کاری بکن...

  • parsa
    parsa | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    برای 4g قطعه با وای فای میره

  • meysam ahmadi
    meysam ahmadi | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    برای من که همچنان در دسترسه. اینترنت مخابرات دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی