ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام احتمالا ویژگی فید عمودی استوری‌ها را از تیک تاک کپی‌ برداری می‌کند

اینستاگرام در تلاش است تا نحوه مشاهده فید استوری  را به روش مشاهده فید استوری تیک تاک شبیه‌تر کند و ممکن است اپلیکیشن محبوب را با قابلیت مشاهده «فید استوری عمودی» بروز رسانی کند. کاربران ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

اینستاگرام در تلاش است تا نحوه مشاهده فید استوری  را به روش مشاهده فید استوری تیک تاک شبیه‌تر کند و ممکن است اپلیکیشن محبوب را با قابلیت مشاهده «فید استوری عمودی» بروز رسانی کند.

کاربران تیک تاک در حال حاضر با کمک قابلیت مشاهده «فید استوری عمودی» (Feed Vertical Stories‌) می‌توانند با کشیدن انگشت خود به سمت بالا و پایین استوری‌های را مشاهده کنند. این در حالی است که در حال حاضر کاربران اینستاگرام برای مشاهده استوری‌ها انگشت خود را به سمت چپ یا راست روی نمایشگر حرکت می‌دهند.

براساس گزارش منتشر شده از طریق «TechCrunch» اینستاگرام روی توسعه این ویژگی جدید به سبک تیک تاک کار می‌کند. این نخستین بار نیست که اینستاگرام ویژگی‌های تیک تاک را الگوبرداری می‌کند. اینستاگرام ریلز نیز در واقع از ویژگی‌های تیک تاک کپی برداری شده است.

اینستاگرام سعی می‌کند با شبیه‌تر شدن به تیک‌ تاک بتواند کاربران فعلی خود را حفظ کرده و از رقیب سرسخت خود جا نماند. یکی از توسعه دهندگان به نام «اساندرو پالوزی» کدی را رویت کرده که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدید مشاهده عمودی فید استوری است. تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط الساندرو رابط کاربری ساده‌ای را نشان می‌دهد. وی به همراه تصویر اسکرین شات، در پست اخیر خود توضیح داده که کاربران می‌توانند به صورت عمودی استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنند.

با این وجود نمی‌توان به صورت قطعی گفت که اینستاگرام قطعا این ویژگی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. سخنگوی «TechCrunch» تایید کرده است که فعلا نمونه اولیه این ویژگی توسعه یافته و در حال حاضر قرار نیست نسخه آزمایشی منتشر و در دسترس کاربران قرار گیرد.

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که کاربران به پیمایش افقی استوری‌های اینستاگرام عادت کرده‌اند و ممکن است این تغییر خوشایند برخی از کاربران نباشد. به علاوه در حال حاضر از پیمایش عمودی برای هدایت کاربران به وب‌سایت و یا صفحات دیگر استفاده می‌شود که در صورت تغییر و بروز رسانی با ویژگی جدید باید تدبیری جایگزین برای این موضوع در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، یکی دیگر از موضوعاتی که در منبع مربوطه بدان اشاره شده این است که اینستاگرام علاوه بر توسعه ویژگی مشاهده عمودی فید استوری قصد دارد پست‌های ویدیویی را نسبت به پست‌های تصویری در الویت مشاهده قرار دهد که این تغییر می‌تواند مزیت رقابتی با تیک تاک ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

    کلاغه اومد شبیه کبک راه بره ، راه رفتن خودشو هم یادش رفت

مطالب پیشنهادی