ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پایان سه سال انتظار

این هفته همه با شنیدن خبر پیش‌ثبت نام بازی Project Cars Go هیجان‌زده شدند زیرا بالاخره پس از سه سال انتظار این بازی به زودی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد اما از طرفی هم نقدهای فراوانی به ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

این هفته همه با شنیدن خبر پیش‌ثبت نام بازی Project Cars Go هیجان‌زده شدند زیرا بالاخره پس از سه سال انتظار این بازی به زودی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد اما از طرفی هم نقدهای فراوانی به بازی وارد شده و بسیاری معتقدند بازی Project Cars Go تکراری و مشابه سایر بازی‌های همین سبک است.

بازی Project CARS GO

زمان انتشار بازی هنوز به صورت دقیق مشخص نیست اما طبق گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ در مدت کوتاهی بالاخره می‌توانیم بازی را تجربه کنیم. اگر می‌خواهید جزو اولین نفراتی باشید که به این بازی پا می‌گذارند می‌توانید از گوگل‌پلی پیش ثبت‌نام کنید.

این هفته Netmarble هم برای بازی محبوب Marvel Future Fight آپدیتی ارائه کرد که اسکین‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند. اسکین‌های جدید، لباس‌های کاراکترهای معروف X-Men هستند و برای ددپول‌ هم دو لباس تمام مشکی و تمام سفید اضافه شده. به جز این تغییرات ظاهری، به نظر می‌رسد گیم‌پلی هم کمی روان‌تر شده است.

lyxo

Tobias Sturn که یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل است اعلام کرد که بازی جدیدش به نام Lyxo به زودی منتشر خواهد شد. این بازی پازلی ایده‌ی جدیدی دارد که بر اساس رفتار باریکه‌ی نور طراحی شده و در آن باید یک باریکه‌ی نور را با توجه به موانع موجود در اتاق به طوری تقسیم کنید که تمام اتاق روشن شود.

northgard

به گفته‌ی کمپانی Playdigious  که متخصص انتشار بازی‌های مستقل است، بازی Northgard که در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها بسیار پرطرفدار بود و حدود دومیلیون بار دانلود شد در روز ۲۴ فروردین برای دستگاه‌های iOS در دسترس قرار می‌گیرد و کمی پس از آن در گوگل‌پلی هم منتشر می‌شود و تجربه‌ی دنیای اسطوره‌ای این بازی استراتژیک را برای بازیکنان موبایل هم ممکن می‌کند.

Senso no Ken : Thousands Layered EdgeThousands Layered Edge‏

  • بازی آفلاین است

معرفی بازی‌های این هفته را با بازی Thousands Layered Edge شروع می‌کنیم که سبک RPG را با طراحی جوهری به تصویر کشیده است. داستان این بازی درباره‌ی یک زن جنگجو است که تلاش می‌کند جلوی یک جنگ داخلی را بگیرد و مجبور است در این راه افراد خائن و شرور را به کام مرگ بکشد.

Senso no Ken : Thousands Layered Edge‏

Senso no Ken : Thousands Layered Edge‏

سازنده: 13th Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:

Mesh Dash: The Endless BounceMesh Dash: The Endless Bounce

  • بازی آنلاین و آفلاین است

شاید با خودتان فکر کنید دیگر دوران بازی‌های کژوال و این چنینی به سر آمده است اما بازی Mesh Dash حرف تازه‌ای دارد و نسبت به بازی‌های مشابهش به مهارت‌های بیشتری احتیاج دارد. بنابراین اگر از سبک بازی خوشتان می‌آید و دلتان برای چالش تنگ شده، بازی Mesh Dash می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی باشد.

Mesh Dash: The Endless Bounce

Mesh Dash: The Endless Bounce

سازنده: Qugart Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

Titan Quest: Legendary EditionTitan Quest: Legendary Edition

  • بازی آنلاین است

بازی Titan Quest پیش از این برای اندروید منتشر شده بود اما این هفته DLC بازی منتشر شد و حالا محصول کامل در دسترس بازیکنان است بنابراین اگر قبلا این بازی را دانلود نکرده‌اید مستقیما به سراغ Legendary Edition بروید. این بازی یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی است که نباید تجربه‌ی آن را از دست بدهید.

Titan Quest: Legendary Editio‪n

Titan Quest: Legendary Editio‪n

سازنده: HandyGames قیمت: 17.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3600/1500 مگابایت زبان:

City Builder Puzzle Challenge City Builder Puzzle Challenge

  • بازی آفلاین است

بازی City Builder ترکیبی از پازل و شبیه‌ساز شهرسازی است که در آن از بازیکنان خواسته می‌شود ساختمان‌های به خصوصی را بسازند و در این میان پازل هایی را هم حل کنند که به روند ساختن شهر کمک می‌کنند. مثل هر بازی شبیه‌ساز شهرسازی دیگر، در این بازی هم باید منابع شهر را مدیریت کنید تا ساکنان شهر خوشحال بمانند.

City Builder Puzzle Challenge

City Builder Puzzle Challenge

سازنده: Almost a BoardGame قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 66 مگابایت زبان:

Philatelist - Jigsaw Puzzle and Stamp Collecting!

Philatelist - Jigsaw Puzzle and Stamp Collecting

  • بازی آفلاین است

بازی Philatelist با یک ایده‌ی تکراری به میدان آمده است اما انقدر خوب ایده را اجرا کرده که یک سر و گردن از بازی‌های مشابه خودش بهتر است. در این بازی با همان پازل‌های کلاسیک روبرو می‌شوید که باید تکه‌هایشان را کنار هم بچینید تا کامل شوند اما پازل‌ها در حقیقت تمبرهای ۹ کشور مختلف هستند و با ساختن هر تمبر، بازی اطلاعات مفیدی درباره‌ی آن در اختیار شما می‌گذارد. ضمنا بازی فعلا به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده و نسخه‌ی iOS هم به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

Philatelist - Jigsaw Puzzle and Stamp Collecting

Philatelist - Jigsaw Puzzle and Stamp Collecting

سازنده: FredBear Games Ltd قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: برای هر دستگاه متفاوت است مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Rasoul Houshmand
    Rasoul Houshmand | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

    دیجیاتوی عزیز لطفاً بازی ای که معرفی میکنی ببین اول میذارن بهش دسترسی داشته باشیم بعد! یا لااقل لینک کمکی غیر از گوگل پلی بذار که ما ایرانی‌های ذلیل رو آدم حساب کنن...

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

      رسول جان چیزی که میگی متأسفانه مشکل جدیدی نیست. اینطور مواقع خیلی راحت با Clear Cache و Clear Data کردن پلی استور، اتصال به وی پی ان و باز کردن مجدد پلی استور این مشکل برطرف میشه. اگر نشد اپلیکیشن APKpure مطمئنه و احتمال زیادی هست که بازی یا اپ مد نظرت رو بتونی توش پیدا کنی.

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

    ریسینگ کلاسیک نیست
    یه حالت درگ داره

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

    project cars مضخرفه

  • HASSAN
    HASSAN | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

    سلام خواستم بدونم علت عدم دسترسی چند روزه به بازی آسفالت 9 چی هست☹☹☹

مطالب پیشنهادی