ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با وجود فروش پایین آیفون ۱۲ مینی، اپل آیفون ۱۳ مینی را توسعه می‌دهد

اپل اواخر سال ۲۰۲۰ گوشی آیفون ۱۲ مینی را در کنار دیگر گوشی‌های این سری وارد بازار کرد. این محصول برخلاف انتظار اپل با استقبال بالایی از سوی خریداران مواجه نشده، اما ظاهرا این موضوع ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

اپل اواخر سال ۲۰۲۰ گوشی آیفون ۱۲ مینی را در کنار دیگر گوشی‌های این سری وارد بازار کرد. این محصول برخلاف انتظار اپل با استقبال بالایی از سوی خریداران مواجه نشده، اما ظاهرا این موضوع تاثیری روی تصمیم کوپرتینویی‌ها برای عرضه آیفون ۱۳ مینی ندارد.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پروسر»، اپل می‌خواهد در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی از آیفون ۱۳ مینی به عنوان یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی کند، البته شاید این محصولات با نام آیفون 12S از راه برسند.

اگرچه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند، اما نسخه مینی این سری چندان مورد توجه خریداران قرار نگرفته و شاید در ادامه سال جاری میلادی کوپرتینویی‌ها تولید آن را متوقف کنند. با وجود این موضوع، اپل احتمالا به فروش این گوشی هوشمند ادامه می‌دهد.

آیفون ۱۳ مینی

این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها برای اینکه آسیبی به فروش آیفون ۱۲ مینی وارد نشود، امسال از نسل جدید آیفون SE رونمایی نکنند، البته برخی گزارش‌ها به معرفی آیفون SE پلاس در ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، سهم آیفون ۱۲ مینی از فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۲ تنها برابر ۵ درصد است و با وجود چنین فروش کمی، ظاهرا اپل به سری مینی متعهد باقی می‌ماند. در صورتی که کوپرتینویی‌ها بخواهند آیفون ۱۳ مینی را وارد بازار کنند، احتمالا با تغییرات زیادی در آن مواجه خواهیم شد تا کاربران بیشتری آن را بخرند.

به نظر می‌رسد در کنار اپل، شرکت‌های دیگری هم می‌خواهند نسخه کوچکتر پرچمدارهای خود را وارد بازار کنند. طبق گزارش‌ها امسال با نسل جدید اکسپریا کامپکت سونی و حتی ذن‌فون مینی روبه‌رو می‌شویم، بنابراین کمپانی‌ها به این بخش از بازار امیدوار هستند. باید منتظر ماند و دید اپل با آیفون ۱۳ مینی می‌تواند فروش پرچمدار کوچکش را افزایش دهد یا از سازندگان دیگر شکست می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی