ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نمایندگان ولوو در آمریکا خواستار عرضه شاسی بلندی بزرگ از سوی این برند هستند

بارها درباره آن خوانده‌ اید! اینکه پندمی کرونا ویروس، تاثیری منفی بر روی فروش خودروها در سال 2020 گذاشت. اما ولوو یکی از معدود خودروسازانی بود که توانست رشد فروش را در این سال، تجربه ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

بارها درباره آن خوانده‌ اید! اینکه پندمی کرونا ویروس، تاثیری منفی بر روی فروش خودروها در سال 2020 گذاشت. اما ولوو یکی از معدود خودروسازانی بود که توانست رشد فروش را در این سال، تجربه کند.با این حال نمایندگان ولوو چندان هم از شرایط راضی نیستند و درخواست تولید یک مدل بزرگتر را مطابق با سلیقه مشتریان آمریکا دارند.

این خودروساز سوئدی، عمده سود آوری خود در سال گذشته را مدیون بازار آمریکا است. ارنی نورکراس، رئیس هیئت نمایندگی‌های ولوو، در مصاحبه با Automotive News گفته است که سال گذشته، سالی پر فایده برای آنها بود. ولوو توانست از سقوط فروشی که در ژوئن 2020 تجربه کرده بود، به رشد فروش در پایان سال برسد که رشدی 1.8 درصدی در مقایسه با 2019 داشت.

نورکراس موفقیت این شرکت را ناشی از استقلال عملکرد ولوو در ایالت‌های مختلف آمریکا می داند که این مورد در غلبه بر شرایط پندمی، بسیار موثر بوده است. به این ترتیب، آنها می‌توانستند به سرعت نسبت به شرایط بازارهای محلی، واکنش نشان دهند.

جدا از این موضوع، نورکراس معتقد است که ولوو از لحاظ خرده فروشی دیجیتالی، یک گام از باقی خودروسازان جلوتر است. این سبک از خرده فروشی، جنبه‌ای مهم در تجارت خودرو است که از سال گذشته هم رونق بیشتری گرفت.

اما فراتر از یادآوری آنچه که ولوویی‌ها در سال گذشته انجام دادند، نورکراس در خصوص پیشنهادات جدید آنها به ولوو سخن گفته است. زمانی که از او پرسیدند که چه چیزهای جدیدی را دوست دارد که در خط تولید ولوو ببیند، او گفت که خواست ما، عرضه شاسی بلندی بزرگتر از XC90 برای رقابت با ب ام و X7 و مرسدس بنز GLS است. نورکراس از این ایده به عنوان یک فرصت سود آوری فوق العاده برای خرده فروشان ولوو در آمریکا یاد کرد.

پاسخ نورکراس به سوال خبرنگار، بیشتر به یک آرزو شباهت دارد! چرا که ولوو در مدت اخیر، هیچ گزارشی در خصوص عرضه یک SUV بزرگتر، منتشر نکرده است. بنابراین می‌توان پیش بینی کرد که تحقق چنین رویایی، بسیار زمان بر و پر هزینه خواهد بود.

در همین حال، ولوو از رونمایی یک محصول EV جدید در تاریخ دوم مارس 2021 خبر داده است. خودرویی که در کلاس کراس اوورهای کوپه جای می‌گیرد. زمانی که از نورکراس هم درباره این محصول پرسیدند، او گفته که خودرویی به شدت زیباست که پیوند قلبی میان طرفداران و برند ولوو را عمیق‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی