ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بوگاتی با برنامه پاسپورت خیال دارندگان ویرون و شیرون را از بابت خدمات راحت می‌کند

بوگاتی با راه‌اندازی یک برنامه جدید به نام Passeport Tranquillité (به معنای پاسپورت آرامش) قصد دارد خدمات ویژه‌ای را به مالکین دو سوپر اتومبیل ویرون و شیرون ارائه کند. این برنامه با هدف پوشش خدمات ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

بوگاتی با راه‌اندازی یک برنامه جدید به نام Passeport Tranquillité (به معنای پاسپورت آرامش) قصد دارد خدمات ویژه‌ای را به مالکین دو سوپر اتومبیل ویرون و شیرون ارائه کند. این برنامه با هدف پوشش خدمات مورد نیاز این دو ابر خودرو پس از دوره وارانتی استاندارد طراحی و تدوین شده است.

به گفته مولشایمی‌ها، برنامه «پاسپورت آرامش» مخصوص خودروها طراحی شده و ارتباطی به مالک ندارد. بوگاتی برای این برنامه 85 فاکتور تعیین کرده است. اگر مدلی بخواهد از مزایای این برنامه استفاده کند، مهندسان بوگاتی به دقت آن را از لحاظ این 85 فاکتور بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط لازم، مجوز مربوطه را صادر خواهند کرد.

آقای Trevor Hodgson-Phillips مدیر بخش خدمات پس از فروش بوگاتی این برنامه را منعطف دانسته و آن را شامل مواردی مثل امداد جاده‌ای، انجام قطعی برخی خدمات و سرویس‌های مربوط به نگهداری عنوان کرده است. از نظر وی با ورود به این برنامه دارندگان ویرون و شیرون آرامش خیال بیشتری خواهند داشت.

برای بوگاتی ویرون، برنامه پاسپورت آرامش بسته به نیاز مشتری، به مدت 2 یا 4 سال قابل انتخاب است. با سفارش هر کدام از این برنامه‌ها، تکنسین‌های رسمی بوگاتی سالانه یک بار خودرو را بازبینی کرده و سرویس‌های مورد نیاز را انجام می‌دهند. این بازبینی در بار اول حدود 14 ساعت و در سال‌های بعدی 32 ساعت طول می‌کشد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از ویرون‌های تولیدی اکنون در اختیار کلکسیونر‌ها قرار دارند، مالک می‌تواند برنامه «Collector» را انتخاب کند. این برنامه مخصوص مدل‌هایی است که میزان کارکرد سالانه آنها فراتر از 200 کیلومتر نمی‌رود. اما کسانی که عادت دارند با ویرون خود به دل جاده‌ها زده و مسافتی بیش از 200 کیلومتر را در عرض یک سال رانندگی کنند، باید برنامه «Active» را سفارش دهند.

با روی کار آمدن برنامه جدید، برنامه قبلی « Veyron Loyalty Maintenance Program » متوقف شده و دیگر امکان سفارش مجدد آن برای مشتریان وجود ندارد.

برنامه پاسپورت آرامش برای مدل شیرون فقط در دوره 4 ساله عرضه شده و دربردارنده یک سرویس 14 ساعته سالانه و یک سرویس «اصلی» 72 ساعته در هر چهار سال است.

آنهایی که در مجموعه خود بیش از یک دستگاه بوگاتی دارند، می‌توانند بر اساس نیازهای خود برنامه‌های ارائه شده را شخصی‌سازی کنند. ناگفته نماند این برنامه در اروپا، آسیا و خاورمیانه آغاز شده و از تابستان پیش رو در دسترس مشتریان ساکن آمریکا قرار خواهد گرفت. یکی از این مشتریان وفادار مانی خوشبین معروف است که در مجموعه ارزشمند خود چند دستگاه ویرون و شیرون دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GT
    GT | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

    مگه اونجا ایرانه برادر

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

    اینهمه هیاهو و اسمهای پر طمطراق برای ۱۴ ساعت سرویس در طول سال؟ گمونم فقط تعویض روغنش دو ۳ ساعت زمان ببره

مطالب پیشنهادی