ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کلاب‌هاوس از برنامه‌ای برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد

«پاول دیویسن» مدیرعامل کلاب‌هاوس دیروز در اطلاعیه‌ای از اولین برنامه این شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا خبر داد. برنامه Clubhouse Creator First به میزبانان اتاق‌های گفتگو و محتواسازان این پلتفرم در جذب محاطب، برقراری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

«پاول دیویسن» مدیرعامل کلاب‌هاوس دیروز در اطلاعیه‌ای از اولین برنامه این شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا خبر داد. برنامه Clubhouse Creator First به میزبانان اتاق‌های گفتگو و محتواسازان این پلتفرم در جذب محاطب، برقراری ارتباط با برندها و حتی شاید رسیدن به درآمدزایی از برنامه‌های آن‌ها کمک خواهد کرد.

این برنامه شتاب‌دهنده پذیرای ۲۰ تولیدکننده محتوا خواهد بود و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۱ برابر با ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ درخواست‌های خود را ارسال کنند. کلاب‌هاوس در حالی ۷ فروردین یک ساله می‌شود که در آخرین ماه‌های سال اول فعالیت خود با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد.

موفقیت این پلتفرم به‌خصوص در میان سرمایه‌گذاران خطرپذیر دره سیلیکون باعث خلق اپلیکیشن‌های مشابهی با اتکا بر قابلیت‌های ارتباط صوتی از سوی رقبا شد. برای مثال توئیتر سرویس Twitter Spaces را راه‌اندازی کرد و انتظار می‌رود که فیسبوک هم به‌زودی از سرویس مشابهی برای پلتفرم خود پرده بردارد.

کلاب‌هاوس در چند وقت اخیر چندین قابلیت جدید مثل اشتراک‌گذاری لینک و فیلتر زبان‌ها را به سرویس خود اضافه کرده که بسیاری از کاربران آن‌ها را درخواست کرده بودند. این اپلیکیشن حالا دیگر نیازمند دریافت دسترسی به بخش مخاطبان گوشی نیست و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم با استفاده از شماره موبایل افراد جدید را به این اپلیکیشن دعوت کنند.

دیویسن می‌گوید کاربران می‌توانند با شرکت تماس بگیرند و درخواست حذف مخاطبانی را بدهند که قبلا آن‌ها را آپلود کرده بودند. البته کلاب‌هاوس به‌زودی ابزاری را برای حذف مخاطبان از این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با وجود این که ثبت نام در کلاب‌هاوس هنوز مستلزم داشتن دعوت‌نامه و دستگاهی با سیستم عامل iOS است و این اپلیکیشن همچنان روی دستگاه‌های اندرویدی عرضه نشده، ولی برآوردهای اخیر ارزش این شرکت را ۱ میلیارد دلار اعلام کرده‌اند.

برای ثبت نام در برنامه شتاب‌دهنده تولیدکنندگان کلاب‌هاوس می‌توانید به این لینک مراجع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali0047
    ali0047 | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    چه فایده وقتی نسخه اندروید نداره

مطالب پیشنهادی