ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلاری 10 هزار شغل جدید ایجاد می‌کند

همه گیری کرونا طی یک سال گذشته باعث شده بازار کسب و کارهای اینترنتی رونق پیدا کند. گوگل نیز برای خدمت رسانی بهتر به مخاطبان خود قصد دارد بیش از 7 میلیارد دلار برای راه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

همه گیری کرونا طی یک سال گذشته باعث شده بازار کسب و کارهای اینترنتی رونق پیدا کند. گوگل نیز برای خدمت رسانی بهتر به مخاطبان خود قصد دارد بیش از 7 میلیارد دلار برای راه اندازی دفاتر جدید مدیریت داده در آمریکا سرمایه گذاری کند.

با راه اندازی دفاتر جدید در حدود 10 هزار ردیف شغلی جدید ایجاد خواهد شد. «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل در توضیح این سرمایه گذاری اعلام کرد که این شرکت قصد  دارد در شرایط همه گیری کرونا به بهبود اقتصاد کشور کمک کند و در 19 ایالت آمریکا دفاتر جدیدی راه اندازی خواهد کرد.

گوگل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان از زمان همه گیری کرونا بیشتر ترجیح می‌دهند که کارها را به صورت آنلاین پیش ببرند و در نتیجه نیاز کاربران به اینترنت از هر زمان دیگری بیشتر شده است. گوگل نیز قصد دارد با چنین سرمایه گذاری حضوری فعال در این حوزه داشته باشد.

در حال حاضر بیش از 135 هزار کارمند تمام وقت در این شرکت مشغول فعالیت هستند و با سرمایه گذاری جدید مجددا 10 هزار نیروی دیگر به استخدام گوگل در خواهند آمد. پیچای می‌گوید:

«دفاتر جدیدی در سراسر ایالات متحده راه اندازی خواهیم کرد و هزاران نفر در دفاتر آتلانتا، واشنگتن دی سی، شیکاگو و شهر نیویورک و سایر ایالت‌ها مشغول فعالیت خواهند شد. قصد داریم در استخدام نیروهای جدید برابری نژادی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.»

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که گوگل در توسعه مرکز مدیریت داده، قصد دارد در نبراسکا، کارولینای جنوبی، ویرجینیا، نوادا و تگزاس نیز سرمایه گذاری کند.

انتظار می‌رود دفاتر جدید مدیریت مرکز داده‌های این شرکت در نبراسکا، اوهایو، تگزاس و نوادا در سال 2021 به طور کامل فعال شوند. گوگل در سال 2020 نیز رقمی بالغ بر 10 میلیارد دلار و در سال 2019 نیز بیش از 13 میلیارد دلار برای توسعه دفاتر مدیریت داده سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی