ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از دو مدل لپ تاپ سازمانی جدید تبدیل شدنی رونمایی کرد

شرکت MSI که بیشتر برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود شناخته می‌شود، از دو لپ‌تاپ جدید سازمانی «سامیت E13 Flip Evo» و «سامیت E16 فلیپ» با بهره‌مندی از پردازنده تایگر لیگ رونمایی کرد. هر دو لپ‌تاپ جدید ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شرکت MSI که بیشتر برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود شناخته می‌شود، از دو لپ‌تاپ جدید سازمانی «سامیت E13 Flip Evo» و «سامیت E16 فلیپ» با بهره‌مندی از پردازنده تایگر لیگ رونمایی کرد.

هر دو لپ‌تاپ جدید از نمایشگر با نسبت ۱۶ به ۱۰ برخوردار هستند و MSI ادعا می‌کند که چنین نسبت تصویری باعث می شود، کاربران نمایشگری ۱۰ درصد بزرگ‌تر در اختیار داشته باشند که این موضوع برای کاربران سازمانی می تواند ویژگی مطلوبی باشد. به علاوه هر دو مدل لپ‌تاپ جدید از قلم استایلوس MPP 2.0 پشتیبانی می‌کنند که به گفته شرکت از سطح فشار ۴۰۹۶ برخوردار است.

لپ‌تاپ‌های جدید سری سامیت نیز همانند مدل‌های قبلی همین سری دارای ویژگی‌های خوبی برای برگزاری جلسات آنلاین هستند. هر دو مدل لپ‌تاپ سامیت از دوربین با قابلیت کاهش نویز به همراه کلید فیزیکی شاتر دوربین به علاوه سوئیچی برای قطع کردن صفحه کلید دستگاه بهره می‌برند. MSI ادعا می‌کند طول عمر باتری لپ‌تاپ‌های جدید ۲۰ ساعت است.

سامیت E13 Flip Evo، همانطور که از نامش پیداست دارای تاییدیه اینتل Evo است. در نتیجه از استانداردهای مختلف اینتل برای عملکرد پردازنده تایگر لیک از جمله بوت سریع، طول عمر بالای باتری و سایر امکانات از جمله پشتیبانی از تاندربولت ۴ و وای‌فای برخوردار است. MSI ادعا می‌کند این لپ‌تاپ عملکردی ۱۰ درصد بهتر نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های دو در یک هم‌رده خودش دارد.

سامیت E16 فلیپ نیز با جدیدترین کارت گرافیک انویدیا به بازار عرضه خواهد شد و با بهره‌مندی از چهار میکروفون، گزینه خوبی برای برقراری ویدیو کنفرانس‌های آنلاین است.

هر دو لپ‌تاپ جدید این شرکت از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کنند و از حافظه SSD PCIe 4.0 NVMe برخوردار هستند.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه لپ‌تاپ‌های جدید MSI منتشر نشده است. با توجه به اینکه سامیت E13 فلیپ با قیمت ۱۵۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود، انتظار می‌رود مدل‌های جدید با قیمت بالاتری در دسترس کاربران قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی