ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

حراج رینگ‌ چرخ بوگاتی EB110 GT با قیمت تخمینی ۸ الی ۱۲ هزار یورو

شرکت معروف RM Sotheby قصد دارد در روزهای پایانی این ماه میلادی، رینگ‌های اصلی یک دستگاه بوگاتیEB110 GT  را به حراجی بگذارد. این رینگ‌ها طراحی متمایزی داشته و از نظر سلامتی در شرایط بسیار خوبی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۰

شرکت معروف RM Sotheby قصد دارد در روزهای پایانی این ماه میلادی، رینگ‌های اصلی یک دستگاه بوگاتیEB110 GT  را به حراجی بگذارد. این رینگ‌ها طراحی متمایزی داشته و از نظر سلامتی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند.

شاید بدانید رینگ‌های اصلی بوگاتی EB110 GT ساخت کمپانی مطرح BBS هستند. این رینگ‌های 18 اینچی ساختار دو تکه‌ای داشته و جنسی آلیاژی دارند. پهنای نمونه‌های مخصوص محور عقب 12 اینچ و پهنای نمونه‌های مخصوص محور جلو 9 اینچ اعلام شده است.

حراج رینگ‌های اصلی یک دستگاه بوگاتی EB110 GT

با توجه به اینکه این مجموعه رینگ بسیار نادر است، انتظار می‌رود با قیمت بالایی در حراجی RM Sotheby به فروش برسد. آنطور که این شرکت پیش‌بینی کرده، رینگ‌های اصلی بوگاتی EB110 GT احتمالا با قیمتی بین 8 الی 12 هزار یورو فروخته خواهد شد. این رقم با نرخ روز ارز معادل 9,400 و 14,100 دلار یا 235 الی 352 میلیون تومان می‌شود! بد نیست بدانید سدان کامپکت نیسان ورسا، در ایالات متحده قیمتی برابر با 14,980 دلار دارد!

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها حراج رینگ‌های بوگاتی EB110 GT از روز 21 آوریل شروع شده و تا 29 آوریل ادامه پیدا خواهد کرد. این رینگ‌ها اکنون در کوپنهاگ دانمارک نگهداری می‌شوند، از این رو خریدار نهایی باید هزینه انتقال را نیز بپردازد.

ناگفته نماند بوگاتی EB110  یکی از سوپر اتومبیل‌های پر سر و صدای دهه 90 میلادی به شمار می‌رود. این خودرو که تنها محصول بوگاتی در دوران مالکیت آن توسط رومانو آرتیولی بود، بین سال‌های 1991 الی 1995 میلادی روی خط تولید قرار داشت و تنها 139 دستگاه از آن تولید شد.

به رینگ‌ها دقت کنید

نیروبخش این خودرو یک موتور 3.5 لیتری V12 با چهار توربوشارژر بود که می‌توانست در نسخه GT برابر با 553 اسب بخار و در نسخه سوپر اسپرت 603 اسب بخار قدرت تولید کند. این سوپر اتومبیل نمادین در تست‌های انجام شده توانسته بود شتاب صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه محقق کرده و در مسیر مستقیم به نهایت سرعت 336 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی