ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از وبکم، اسپیکر و دو هدست جدید پرده برداشت

مایکروسافت با توجه به افزایش استقبال کاربران از سرویس تیمز، از چند لوازم جانبی تازه برای دوران دورکاری و خانه‌نشینی رونمایی کرد. این شرکت در کنار سرفیس لپ‌تاپ ۴ از وبکم، بلندگو و دو هدست ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت با توجه به افزایش استقبال کاربران از سرویس تیمز، از چند لوازم جانبی تازه برای دوران دورکاری و خانه‌نشینی رونمایی کرد. این شرکت در کنار سرفیس لپ‌تاپ ۴ از وبکم، بلندگو و دو هدست جدید پرده برداشت که مدت‌ها بود شایعات مربوط به آن‌ها را می‌شنیدیم.

وبکم «مدرن» مایکروسافت پس از حدود یک دهه با پشتیبانی از فیلم‌برداری 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و HDR معرفی شد. این دستگاه می‌تواند به مانیتور، میز یا روی سه‌پایه وصل شود. وبکم مایکروسافت میدان دید ۷۸ درجه‌ای دارد و از قابلیت‌های True Look برخوردار است که امکان روتوش چهره، تنظیم نور ثابت و فوکوس خودکار را فراهم می‌کند.

این وبکم برای رعایت حریم خصوصی دارای پوششی ویژه با نشانگر LED است که به شما اجازه می‌دهد هر زمان خواستید دستگاه را غیرفعال کنید. مایکروسافت می‌گوید این وبکم برای تماس‌های چهره به چهره از جمله برای جلسات تیمز طراحی شده. قیمت این دستگاه ۷۰ دلار، وزن آن ۸۸.۳ گرم و رابطش USB-A است. مایکروسافت این وبکم را از ماه ژوئن به بازار می‌فرستد.

محصول بعدی بلندگوی جدیدی با رابط USB-C است که در وهله اول برای کاربران تیمز ساخته شده چون یک دکمه اختصاصی دارد که کنترل‌های سریعی را برای این نرم‌افزار ارائه می‌کند. این بلندگو دارای میکروفن و فناوری حذف نویز پس‌زمینه است تا کیفیت صدا را افزایش دهد. همچنین روی آن دکمه‌های استاندارد بی‌صداسازی، تغییر حجم صدا و تماس وجود دارد.

این بلندگو با یک کیف محافظ عرضه می‌شود تا حمل و نقل راحت‌تری داشته باشد. مایکروسافت قیمت این دستگاه را ۹۹ دلار تعیین کرده و آن را از ماه ژوئن عرضه می‌کند.

این شرکت همچنین از دو هدست جدید رونمایی کرده که هر دو دکمه‌ای اختصاصی برای نرم‌افزار تیمز دارند. این دکمه با باز کردن نرم‌افزار تیمز روی کامپیوتر به شما اجازه می‌دهد تا خیلی سریع به جلسات ملحق شوید و تماس‌ها و پیام‌های صوتی خود را بررسی کنید. البته برای دسترسی به برخی قابلیت‌ها به دانگل USB نیاز است.

سرفیس هدفون ۲ پلاس با قیمت ۳۰۰ دلار از همان طراحی راحت قبلی استفاده کرده و قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌کند. دستگاه دوم هدستی به نام مدرن در دو نسخه سیمی و بی‌سیم است که مدل سیمی آن با قیمت ۵۰ دلار از ماه ژوئن عرضه می‌شود. مایکروسافت می‌گوید اطلاعات مربوط به نسخه بی‌سیم را به‌زودی اعلام می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی