ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی واچ ۴ با ظرفیت باتری متفاوتی نسبت به نسل قبل معرفی می‌شود

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند خود یعنی گلکسی واچ ۴ کار می‌کند. به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند با تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبل در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند خود یعنی گلکسی واچ ۴ کار می‌کند. به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند با تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبل در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسل جدید گلکسی واچ را با ظرفیت باتری متفاوتی نسبت به نسل قبلی به بازار عرضه کند.

در حالی که مدل ۴۱ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ از باتری ۲۴۷ میلی ‌آمپر ساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری آن مجهز به باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی است، انتظار می‌رود مدل ۴۱ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ از باتری ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری آن از باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد. این تفاوت در ظرفیت باتری احتمالا به معنای تغییر در طراحی اجزای داخلی خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت «The Elec»، سامسونگ SDI و شرکت فناوری Amperex (ATL) مستقر در چین باتری‌های گلکسی واچ ۴ را تامین می‌کنند. بعد از به وجود آمدن مشکلات مربوط به گلکسی نوت ۷، شرکت ATL در سال ۲۰۱۷ دیگر جزو تامین کنندگان کره‌ای‌ها نبود و سامسونگ این شرکت را از زنجیره تامین خود حذف کرد. در سال ۲۰۱۹ دو شرکت روابط خود را از سر گرفتند و شرکت ATL وظیفه تامین باتری گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و همچنین لوازم جانبی و گجت‌های پوشیدنی کره‌ای‌ها را برعهده گرفت.

گلکسی واچ ۴

به نظر می‌رسد این شرکت قرار است باتری موردنیاز مدل ۴۱ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ را برعهده بگیرد. سامسونگ به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها چنین تصمیمی گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌توان به حسگر ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام، جی‌پی‌اس و نمایشگر امولد گرد اشاره کرد. در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که ساعت هوشمند جدید سامسونگ قابلیت پایش قند خون را نیز دارد.

به علاوه در شایعات قبلی گفته شده بود که گلکسی واچ ۴ برخلاف گلکسی واچ ۳ از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند. برخی شایعات می‌گویند سامسونگ در تمامی ساعت‌های هوشمند آتی خود از Wear OS استفاده می‌کند و این سیستم عامل را جایگزین تایزن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی